Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

"Smärta är vekhet som lämnar kroppen" (citat från ngn här på FB som jag inte kommer ihåg)

Kan ju stämma på sitt sätt ibland och för vissa typer av smärta, men skall väl inte tas så bokstavligt. Gäller ju t ex att reagera lite annorlunda på en muskelbristning än på mjölksyra.

Micke: Det är även en reklamslogan som Hornbach byggvaruhus har använt i reklam. 🙂

Det finns alltid något att göra.

Ja, så fort de går blir de cykling, promenad och spinning. Innan dess kommer jag köra på med styrketräning. Får bara hoppas de går över snart för att sitta så här och inte kunna varken gå eller springa är riktigt deppigt 🙁

För att jag har flyttat runt möblerna i vardagsrummet och fixat mig själv ett trevligt litet dansgolv, satt på en massa bra salsa musik på HÖG volym och tränat salsa turer hela kvällen! LOVE IT!

För att jag har fyndat soft shell-jacka och träningströja och hade ingen att visa dem för när jag kom hem.... Suck.

Fina nymfer, Aliki! Är stolt innehavare av två bortskämda love-birds!

Jag känner mig väldigt singel för att mitt rumm fortfarande inte är städat och det fortfarande inte har kommit ngn för att klaga...

Tack Linda!

Mina söta små vandaler som tuggar på allt för det är ju så hejdlöst kul!

Jo, det är ju det de är till för... De söta små pippisarna! Mina river remsor av det mesta de kan hitta, och bygger kojor av allt mjukt som finns att tillgå! Dessutom är den ena en svartsjuk rackare, så eventuella friare får hålla distans! En och annan ör