Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 01:26Man får väl tacka för både idiotförklaring och förståelse då. 🙂
Man får väl tacka för både idiotförklaring och förståelse då. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 06:27Ja, idioti är nog en stor del av det - envisheten/dumheten gör att jag sitter här med en brusten vad igen (t-) så ibland kanske min/vår omgivning har rätt i en del...
Ja, idioti är nog en stor del av det - envisheten/dumheten gör att jag sitter här med en brusten vad igen (t-) så ibland kanske min/vår omgivning har rätt i en del...
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 07:32Idag änner ajg mig singel flr att ajg kan sitta framflr datrn kl halv 8 på morgonen i ett jättestökigt rumm utan att ngn klagar. Vilket ocksp leder till att ingen säger att jag ska komma tillbaka till sängen för lite mys 🙁
Idag änner ajg mig singel flr att ajg kan sitta framflr datrn kl halv 8 på morgonen i ett jättestökigt rumm utan att ngn klagar. Vilket ocksp leder till att ingen säger att jag ska komma tillbaka till sängen för lite mys 🙁
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 09:08Aj aj aj om vaden... 🙁
Har blivit mindre sånt med åren för mig. Kroppen anpassar sig väl så länge man ligger på en någorlunda jämn nivå. Men erfarenheten är att det i alla fall för mig är "farten som dödar" och största skaderisken brukar vara i överg
Aj aj aj om vaden... 🙁
Har blivit mindre sånt med åren för mig. Kroppen anpassar sig väl så länge man ligger på en någorlunda jämn nivå. Men erfarenheten är att det i alla fall för mig är "farten som dödar" och största skaderisken brukar vara i överg
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 10:11Niklas, nog de som hänt med mig också. Gick ut o va glad för att kunna springa bättre än i höstas och nästan inte sprungit något i vinter, utan kört spinning istället. Så konditionen va ju där, men icke vadmusklerna inte!
Nu sa läkaren att jag måste VILA
Niklas, nog de som hänt med mig också. Gick ut o va glad för att kunna springa bättre än i höstas och nästan inte sprungit något i vinter, utan kört spinning istället. Så konditionen va ju där, men icke vadmusklerna inte!
Nu sa läkaren att jag måste VILA
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 10:19Sorry, kondition är färskvara....
Sorry, kondition är färskvara....
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 10:45Ja, men jag har hållt konditionen uppe med bla spinning under hela vintern som sagt...
Ja, men jag har hållt konditionen uppe med bla spinning under hela vintern som sagt...
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 12:28Vad händer om du springer fast det gör ont då?
Vad händer om du springer fast det gör ont då?
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 12:55Hade jag kunnat springa trots smärtan tror jag bristningen hade blivit värre (vilket även läkaren sa - därför tvungen att vila)
Hade jag kunnat springa trots smärtan tror jag bristningen hade blivit värre (vilket även läkaren sa - därför tvungen att vila)
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 21:14Jo smärta är ju krioppens varningssignaler, så jag jag brukar försöka vila så aktivt som möjligt men aldrig så att det gör ont. Känna mig för och känns inget värre morgonen efter träning än morgonen före så har i alla fall inget blivit värre.
Den värsta
Jo smärta är ju krioppens varningssignaler, så jag jag brukar försöka vila så aktivt som möjligt men aldrig så att det gör ont. Känna mig för och känns inget värre morgonen efter träning än morgonen före så har i alla fall inget blivit värre.
Den värsta