Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Singel för att hela vardagsrummet fungerar som ett torkrum just nu utan att någon bryr sig. Fungerar rätt fint faktiskt.

Nu håller jag fan med dig Sofia... usch 😉

Ja, sluta och blanda in Grästorp i Gessle, vi med rötter där blir gravt förolämpade!!

Winnerbäck är väl media som "hypat", själv är han ju rätt blyg o ger knappt intervjuer. Fast man kanske ska ha anknytning till Linköping för att känna mest för honom.

Winnerbäck är gnällig, svår och allmänt jag-är-lite-för-bra-för-att-ställa-upp-på-intervjuer. Fast jag tycker nog mer illa om alla fanatiska fans 😛

Skönt att jag inte är fanatiker då. Men nog trallar jag med i hans låtar, kanske för att man känner igen mycket från stan. Finns bara en sak som jag är fanatiskt fan till.

Pf, gamle man!!! Flicksnärt!

Dom andra säger jag inget om, men Gessle är underskattad tycker jag, åtminstone på senaste albumet. 😉

Fast det där gitarrtricket var ju överreklamerat. (H)

Men det visste jag ju redan, för hade det funkat så hade jag väl märkt det på mellanstadiet, då

Här sitter man en fredagmorgon på jobb, inget planerat, inga hänsyn, inga måsten, bara att välja bland olika alternativ som står till buds: grill- eller fikakväll? bara åka hem o ha en lugn datakväll ihop med FB-gänget? Eller helt enkelt bara åka hem, ta

Ska hem o plocka isär min racer, sprida ut delarna i köket, kärleksfullt göra rent dem och sen ställa in växlar. Putsa lite på ramen så den är fin inför morgondagens tävling. Innan jag gör detta så ska jag kolla på en Div4 match i fotboll, seriepremiär. S