Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

*skrattar*

Dom är verkligen störtsköna! Svartsjuka, smått galna, och kelsjuka!
Gosar man med den ena så ska den andre givetvis oxå vara med på ett hörn.
Kvällarna hemma är sällan långtråkiga 😛

Jojo, gosiga som tusan! Sitter helst så nära matte som möjligt!

Bröööööööööl! 🙂 Nu är även jag här!

Jag är också här. Men jag sticker väl vid 11 tiden igen. Måste ju upp kl 7 imorgon och träna(gymmet öppnar 8) 😀

Bra Max att du kommit igång, själv drar jag nog till gymmet i morrn med. Kom precis därifrån nu, körde gym i 90 minuter (Biceps, triceps, axlar, rygg, ben (insida/utsida lår) och lite cykel) sedan efter det var det ett cirkelfyspass som jag var med på...

Kännerr mig väldigt singel idag, då jag kunnat sova till 12, sen spendera 4 timmar på MC-mässa på Säve med två vänner, trots att jag inte har MC-kort ens (än), och ingen som undrar varför. 🙂

Körde du ja/nej maskinen Jari? Gillade inte den när jag tränade på gym, blev så ofokuserad om en tjej satt där

Mitt gym öppnar sex, perfekt! Fast jag tränar på lunchen - det ligger ca 40 meter från kontoret. Så slipper jag häcka i lunchrummet i onödan.

MC-mässa? Det hade varit kul. Var på första info om mc-kort härom veckan. Nu tusan ska det bli av, jag SKA ha e

@Jari Jo jag fick erfara det idag. Mina axlar är hårda som järnbalkar... INTE skönt. Ska se till att ajg får en massage imorgon av syrran. Pluss att jag ska stretcha efter gymträningen och kanske till och md basta om jag hinner...

Det blir ingen MC för mig...jag skulle inte överleva en säsong!