Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:28Ända tills man sitter som en röd fläck på en bropelare... då är man tuff! 😉
Ända tills man sitter som en röd fläck på en bropelare... då är man tuff! 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:29Äh hellre en röd fläck än sitta gammal och skrumplig på ett ålderdomshem önskandes att man hade haft lite mera fart i livet...
Äh hellre en röd fläck än sitta gammal och skrumplig på ett ålderdomshem önskandes att man hade haft lite mera fart i livet...
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:31Själv vet jag hur lätt det är hänt, man är helt oskyddad... jag värderar livet framför allt, behöver inte hävda mig på nått sätt. Älskar mig själv och andra älskar mig alldeles för mycket för att jag vill chansa! 🙂
Själv vet jag hur lätt det är hänt, man är helt oskyddad... jag värderar livet framför allt, behöver inte hävda mig på nått sätt. Älskar mig själv och andra älskar mig alldeles för mycket för att jag vill chansa! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:32Å fart.. *host*..det om nått har jag haft i mitt liv, därav lugnet nu 😉
Å fart.. *host*..det om nått har jag haft i mitt liv, därav lugnet nu 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:40Bööööhh!? Fan va tysta ni är... ingen som har nått å kläcka ur sig? 🙂
Bööööhh!? Fan va tysta ni är... ingen som har nått å kläcka ur sig? 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:43Hmm. Jag ska iofs snart gå och lägga mig men Här ahr ni ngt att fundera över. Varför proppav vi oss fulla med mer eller mindre(oftast mindre) när vi VET att det kommer att glra oss feta/oatraktiva och lata. Plus att vi måste spendera massa tid/pengar och
Hmm. Jag ska iofs snart gå och lägga mig men Här ahr ni ngt att fundera över. Varför proppav vi oss fulla med mer eller mindre(oftast mindre) när vi VET att det kommer att glra oss feta/oatraktiva och lata. Plus att vi måste spendera massa tid/pengar och
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:44Eller sp kan vi diskutera bästa sexet ngnsinn...
Eller sp kan vi diskutera bästa sexet ngnsinn...
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:45Många tycker att fet mat är god mat, antagligen därför.
Många tycker att fet mat är god mat, antagligen därför.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:46Jag har dessvärre inget bra svar eftersom jag måste proppa i mig så mycket onyttigt som möjligt för att hålla min vikt... Vilket inte är nåt problem eftersom jag verkligen gillar pizza, öl, chips, godis osv
Jag har dessvärre inget bra svar eftersom jag måste proppa i mig så mycket onyttigt som möjligt för att hålla min vikt... Vilket inte är nåt problem eftersom jag verkligen gillar pizza, öl, chips, godis osv
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:47@Jari Det är nog så...
Fan att ni gick för det tråkiga alternativet.. 🙂
@Jari Det är nog så...
Fan att ni gick för det tråkiga alternativet.. 🙂