Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:47Bästa sexet är inget jag diskuterar, har haft utomjordiskt skön sex hela mitt liv och kan inte klassa någon speciell situation högre än den andra, beroende på att det varit skönt på olika sätt 😉 Sex är olika med olika partners...
Bästa sexet är inget jag diskuterar, har haft utomjordiskt skön sex hela mitt liv och kan inte klassa någon speciell situation högre än den andra, beroende på att det varit skönt på olika sätt 😉 Sex är olika med olika partners...
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:49Men utan sex överlever inte jag, vill ha det mycket, ofta och länge och överallt... då mår jag. Kul att man är singel nu bara... heh (#)
Men utan sex överlever inte jag, vill ha det mycket, ofta och länge och överallt... då mår jag. Kul att man är singel nu bara... heh (#)
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:50@Jari; jag håller med dig.
ok. Nä jag bara undade.
Vad och var har ni ätit den godaste tårtan i erat liv???
@Jari; jag håller med dig.
ok. Nä jag bara undade.
Vad och var har ni ätit den godaste tårtan i erat liv???
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:51Haha, från sex till tårta.. jaja, det svänger rejält, men jag svarar. Jag är inte förtjust i vanliga gräddtårtor utan föredrar smörgåstårta istället..
Haha, från sex till tårta.. jaja, det svänger rejält, men jag svarar. Jag är inte förtjust i vanliga gräddtårtor utan föredrar smörgåstårta istället..
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:52Tårta? Varje år på min födelsedag tills för 5-6 år sedan. Mormors moccatårta - med marängbotten och cocktailbär.... Mustigt sött och mäktig, endast en liiiiten, liiiiten bit räckte långt...!!
Tårta? Varje år på min födelsedag tills för 5-6 år sedan. Mormors moccatårta - med marängbotten och cocktailbär.... Mustigt sött och mäktig, endast en liiiiten, liiiiten bit räckte långt...!!
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:53Ska vara mycket reker på smörgåstårtan också, reker, såna man kan eta 😉
Ska vara mycket reker på smörgåstårtan också, reker, såna man kan eta 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:53Ja. Tårtor(som sex) är väldigt beroendeframkallande, gör/äter man det för mycket får man problem, och det kan bli väldigt kladdigt om man gör det fel.
Ja. Tårtor(som sex) är väldigt beroendeframkallande, gör/äter man det för mycket får man problem, och det kan bli väldigt kladdigt om man gör det fel.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:54??? reker? Räkor heter det!!! Ja massor med räkor, sen ska det vara lax också och inte mycket såndär remuladsås.
??? reker? Räkor heter det!!! Ja massor med räkor, sen ska det vara lax också och inte mycket såndär remuladsås.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:54Ähh va fan Max, får aldrig problem av sex... bara att köra på så det skvätter för fan...hah
Ähh va fan Max, får aldrig problem av sex... bara att köra på så det skvätter för fan...hah
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:55det är ju när det skvätter som det blir kladdigt; iaf på tjejen. Sen brukar hon inte bli glad om hon får sagge i håret....
det är ju när det skvätter som det blir kladdigt; iaf på tjejen. Sen brukar hon inte bli glad om hon får sagge i håret....