Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 21:59Andrew:
Haha, nej, den hoppade jag. Är faktiskt så att vi har 2 gym där, ett litet gym på botteplan, sen ett asbauta på 3:e våning. På 3:e våning sitter alla dom som har stoooora muskler, där sitter dom och pratar gamla minnen medans småflickorna blir al
Andrew:
Haha, nej, den hoppade jag. Är faktiskt så att vi har 2 gym där, ett litet gym på botteplan, sen ett asbauta på 3:e våning. På 3:e våning sitter alla dom som har stoooora muskler, där sitter dom och pratar gamla minnen medans småflickorna blir al
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:01Jag var på Säve i går.... synd att man inte har något kort än så man kunde provköra lite :-(. Men jag fick ju köra min egen hoj så när dagen var slut så hade det blivit 42 mil och det var min andra tur nånsin. Var riktigt kul längtar tills jag kan ut och
Jag var på Säve i går.... synd att man inte har något kort än så man kunde provköra lite :-(. Men jag fick ju köra min egen hoj så när dagen var slut så hade det blivit 42 mil och det var min andra tur nånsin. Var riktigt kul längtar tills jag kan ut och
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:02Ja, jag kan fan inte sitta å glo på dom... då blir det fan många toabesök om man ska vila ögonen på dom.... jisses... bra träning för armen iof....hehehe
Ja, jag kan fan inte sitta å glo på dom... då blir det fan många toabesök om man ska vila ögonen på dom.... jisses... bra träning för armen iof....hehehe
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:03Men Magnus, trodde du satt på hoj varje dag? Är du orolig för lite motor...??!
Men Magnus, trodde du satt på hoj varje dag? Är du orolig för lite motor...??!
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:09@ Linda; Kör du med motorn mellan benen eller framför??
(aka har du bil eller MC om nu ngn trodde ngt annat....)
@ Linda; Kör du med motorn mellan benen eller framför??
(aka har du bil eller MC om nu ngn trodde ngt annat....)
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:13Haha, Max..... Föredrar att kunna variera mig. Men just nu - min nya kärlek har motorn en bit framför mina knän. Gör mest nytta där.
Haha, Max..... Föredrar att kunna variera mig. Men just nu - min nya kärlek har motorn en bit framför mina knän. Gör mest nytta där.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:16Jag kan bara inse att någon skulle behöva identifiera mig via att tandkort eftersom jag är glad i fart!
Jag kan bara inse att någon skulle behöva identifiera mig via att tandkort eftersom jag är glad i fart!
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:17Idag har jag känt mig mer snigel än singel faktiskt
Idag har jag känt mig mer snigel än singel faktiskt
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:17MC är kul, körde Enduro från 15 års ålder fram tills jag fyllde 21... en Husqvarna 400WR... gick fint som fan, lagom tung att hantera i bushen...
MC är kul, körde Enduro från 15 års ålder fram tills jag fyllde 21... en Husqvarna 400WR... gick fint som fan, lagom tung att hantera i bushen...
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:23Du blir bättre och bättre för var dag som går, Magnus! Fart? Jaaaa, tack. Min lilla nya kärlek går som ett spett!
Fast - rätt sexigt sitta bredvid när det går undan också...
Du blir bättre och bättre för var dag som går, Magnus! Fart? Jaaaa, tack. Min lilla nya kärlek går som ett spett!
Fast - rätt sexigt sitta bredvid när det går undan också...