Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Kombinera träning o dejt är kanonbra 🙂

Jepp, klarar hon inte av att visa sig svettig är det inget att ha ändå. Bra första test. (t+)

Är det så det ska vara?

Okej, här kommer en inbjudan till alla singeltjejer: vem vill följa med ut i skogen och svettas?! Glöm inte ta med cykeln!

Dags för ny sökfunktion på dejt-funbeat då. "Ge mig alla som bor i närheten som är medlemmar i Singelgruppen och som har reggat tid på en specifik aktivitet de senaste 60 dagarna"

Bruse, ser lite tunt ut på cykelfronten för dig (H)

Annika, vi kan strunta i cyklarna å bara ta med en filt om du föredrar det.

Anders: Bra idé. Borde ju gå för kommande träningar också. Att folk kan registrera att de tänker göra en viss aktivitet på en viss ort till helgen och kan se om någon annan på orten har samma planer. (Tänkte främst på idrottsliga aktiviteter nu, men vis

Låter kanon! Nästan så idén borde patenteras! Det blir en stor målgrupp också om alla potentiella aktiviteter kan reggas!;)

Idag känner jag mig singel för att jag sitter med min laptop som enda sällskap i soffan. Lite trött på de där som hittat mig på spraydate...men inte har ett dyft att berätta om sig själva. De har antagligen inga intressen för övrigt heller. Är det detta j

För att jag saknar nån att snacka med om allt mellan himmel och gjorde. Hunden i all ära är en suverän kompanjon men just konversation är ju trevligt mellan varven