Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

He he ett sånt sammanträffande. På Spray Date har jag nån gammal profil som jag faktiskt återupplivade i helgen efter att ha fått nåt mail i veckan om att den inaktiverats p g a att jag inte loggat in på si-och-så många månader. Hade faktiskt tillkommit

Har något vagt minne om att sidan var lite tungrodd... heheh.

En annan grej borde dom ha på dejtingsidorna, ett sätt att spalta upp fördelar om sig själv OCH nackdelar/brister. Där kan man ju direkt se om en människa är ens bekant med ordet "brister". Fö

Slumpen, den sitter man och väntar på som sagt var. Undras hur många år man måste vänta på den innan den blir ett faktum? Vips så snubblar man på nått, tittar ner och ser att det ligger en av dom vackraste kvinnorna man någonsin skådat där i gröngräset a

För att jag precis bestämde mig för ge mig iväg att springa i solen efter lunchen tills jag tröttnar på det. (H)

(t+)Härligt att inte ha någon att ta hänsyn till i det läget, lite tråkigt att spring utan sällskap iof. (#)

Var hittar man kakor man kan ät

SD är riktigt bra. Iallafall om man är tjej och vill dejta loss lite.
Vill man träffa någon som tränar är det däremot inget bra alls.

Hmm, jo verkar vara en del skillnad på att vara man och kvinna på såna siter (eller är det bara jag som inte begripit vad man "skall" skriva när man presenterar sig?). Lite tillspetsat och kanske överdrivet så har jag fått intrycket att är man tjej så rä

Fast är det så positivt att få 100 som skriver till en då? Jag har förstått på en kompis att det skriver en hel del mysko personer som mest verkar vilja ha bekräftelse, i alla fall till henne. Och just det där med att hitta någon att skriva till var väl d

Man ska vara kräsen, det är ju kräsenheten som bestämmer exakt vad DU vill ha... man kan dock gå till överdrift, men det är ändå det som du vill ha 🙂

Önskar dig ett stort lycka till i djungeln och jag hoppas du slipper trampa på en mina 😉

Tjena
Håller med niklas till 100 %
Som tjej så behöver man inte anstränga sig speciellt mycket......förrutom att läsa alla 100 mail/dag.
Som kille är det mycket jobbigare, Jag har varit där och vill inte tillbaks dit, Det tar alldeles förmycket av min tid

Idag känner jag mig typiskt singel för att jag har sovit på soffan tre timmar efter jobbet, jag har lagat lax till lunch för tredje dagen i rad och det innehållet från tre dödade gosedjur på golvet. Och INGEN klagar! (V)