Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 18:54För att jag måste jobba hemma istället för att vara i solen, och jag har ingen som lyssnar när jag beklagar mig, hunden blankar mig totalt...
För att jag måste jobba hemma istället för att vara i solen, och jag har ingen som lyssnar när jag beklagar mig, hunden blankar mig totalt...
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 18:57Förjäkligt hörrö, ja jag vet hur det är när man inte har nån att tala om för hur synd det egentligen är om en. Kommer nog någon i sinom tid som får ta den rollen hos mig, nån som kan passa upp mig rejält och tycka synd om mig *skrattar*
En sån ska du ock
Förjäkligt hörrö, ja jag vet hur det är när man inte har nån att tala om för hur synd det egentligen är om en. Kommer nog någon i sinom tid som får ta den rollen hos mig, nån som kan passa upp mig rejält och tycka synd om mig *skrattar*
En sån ska du ock
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 19:42Helt rätt sofia. Äntligen någon som förstår 😉
Helt rätt sofia. Äntligen någon som förstår 😉
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 20:31För att jag har dykprylar på tork i hela badrummet och halva hallen och ingen som muttrar för det. De kan bli hängande där till nästa tillfälle utan att någon klagar. Det är bara välja om jag ska se det positivt eller inte.
För att jag har dykprylar på tork i hela badrummet och halva hallen och ingen som muttrar för det. De kan bli hängande där till nästa tillfälle utan att någon klagar. Det är bara välja om jag ska se det positivt eller inte.
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 20:47Samma här fast med cyklar o prylar som hör till dem, de finns lite här o där, två i vardagsrummet. Hade 4 där ett tag men en är utlånad och en står fastlåst utanför huset. Blir ett besök på Claes O inom kort och köpa hängare till dem
Samma här fast med cyklar o prylar som hör till dem, de finns lite här o där, två i vardagsrummet. Hade 4 där ett tag men en är utlånad och en står fastlåst utanför huset. Blir ett besök på Claes O inom kort och köpa hängare till dem
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 20:51Låter som mitt system för skidutrustningen vintertid. Väska med vissa grejer i hallen och vissa kläder hängandes över stolsrygg i köket till de skall användas igem mindre än 48 h senare.
Vill du ha lite muttrande för hemtrevnadens skull så kan vi nog be
Låter som mitt system för skidutrustningen vintertid. Väska med vissa grejer i hallen och vissa kläder hängandes över stolsrygg i köket till de skall användas igem mindre än 48 h senare.
Vill du ha lite muttrande för hemtrevnadens skull så kan vi nog be
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 21:08Haha, det är nog inte muttrandet i sig jag saknar. Men tack iallafall. 😉
Haha, det är nog inte muttrandet i sig jag saknar. Men tack iallafall. 😉
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 21:10Mutterfritt för mig tack, funkar toppen med en hund som bara tittar på en lite "sådär"
Mutterfritt för mig tack, funkar toppen med en hund som bara tittar på en lite "sådär"
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 21:15Katt funkar också bra.... han blänger lite och undrar varför jag spritt ut så mycket prylar på golvet.
Katt funkar också bra.... han blänger lite och undrar varför jag spritt ut så mycket prylar på golvet.
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 21:17Kan man iofs förstå, de brukar ju vara hänvisade till att ligga på golvet. Kan tänka mig hur glad jag skulle bli om hon la ben i min säng... Nåja, nu ligger alla plagg i tvättmaskin iaf så jag slipper de värsta blickarna.
Kan man iofs förstå, de brukar ju vara hänvisade till att ligga på golvet. Kan tänka mig hur glad jag skulle bli om hon la ben i min säng... Nåja, nu ligger alla plagg i tvättmaskin iaf så jag slipper de värsta blickarna.