Quote from Guest on 17 December 2009, 18:04* att jag inte får cykla när det snöar, utan jag ska ta tunnelbana
* att jag inte får cykla på vägen om cykelbanan bredvid är ofarbar för att den är oplogad eller tjänstgör som snöupplag
* att det är förbjudet att cykla på 70-väg (sic!)
* att det är ok at
* att jag inte får cykla när det snöar, utan jag ska ta tunnelbana
* att jag inte får cykla på vägen om cykelbanan bredvid är ofarbar för att den är oplogad eller tjänstgör som snöupplag
* att det är förbjudet att cykla på 70-väg (sic!)
* att det är ok at
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 18:14Polisen har många underliga figurer i sina avlöningslistor.
Polisen har många underliga figurer i sina avlöningslistor.
Quote from Rasmus Olsson on 17 December 2009, 18:16Den manliga polisen skulle ringa sin chef för att klargöra lagarna. När han kom ut ur bilen varken pratade han eller såg på mig. Han gick iväg... så den kvinnliga pratade med mig, det var då hon sa att de skulle kolla om det var 70-väg, för det är förbjud
Den manliga polisen skulle ringa sin chef för att klargöra lagarna. När han kom ut ur bilen varken pratade han eller såg på mig. Han gick iväg... så den kvinnliga pratade med mig, det var då hon sa att de skulle kolla om det var 70-väg, för det är förbjud
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 18:17Vilka idioter, här i landskrona cyklar många på oplogad cykelvägar ,men det klara inte jag av med min otur ,du fick väl inte böter för det ? poliser har väl allvarligare ärende att ta hand om ?
Vilka idioter, här i landskrona cyklar många på oplogad cykelvägar ,men det klara inte jag av med min otur ,du fick väl inte böter för det ? poliser har väl allvarligare ärende att ta hand om ?
Quote from Rasmus Olsson on 17 December 2009, 18:21Det var jag som ringde polisen, eftersom jag ansåg att bilföraren medvetet prejade mig av vägen.
Finns inget som säger det är förbjudet att cykla på vägen om cykelbanan är ofarbar.
Det var jag som ringde polisen, eftersom jag ansåg att bilföraren medvetet prejade mig av vägen.
Finns inget som säger det är förbjudet att cykla på vägen om cykelbanan är ofarbar.
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 18:26Bruse vilken jävla idiot som prejade dig ,men gick det bra med dig då iaf ?
Bruse vilken jävla idiot som prejade dig ,men gick det bra med dig då iaf ?
Quote from Rasmus Olsson on 17 December 2009, 18:29han gick upp jämsides, och då började han köra närmare mig så jag kom upp i snömodden och tappade styrförmågan.
Har bara förfrusna tår, eftersom polisen inte lät mig sitta i deras varma polisbil.
han gick upp jämsides, och då började han köra närmare mig så jag kom upp i snömodden och tappade styrförmågan.
Har bara förfrusna tår, eftersom polisen inte lät mig sitta i deras varma polisbil.
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 18:30Bruse det var ju trist 🙁 kram
Bruse det var ju trist 🙁 kram
Quote from Rasmus Olsson on 17 December 2009, 18:31Mest för att veckoplan blev ruckad.
Mest för att veckoplan blev ruckad.
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 18:48Skulle man inte få cykla på 70-väg??? Det var det knäppaste jag hört. Ja mycket ska man höra innan öronen trillar av... (#)
Skulle man inte få cykla på 70-väg??? Det var det knäppaste jag hört. Ja mycket ska man höra innan öronen trillar av... (#)