Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelIdag sa polisen
You need to log in to create posts and topics.

* att jag inte får cykla när det snöar, utan jag ska ta tunnelbana
* att jag inte får cykla på vägen om cykelbanan bredvid är ofarbar för att den är oplogad eller tjänstgör som snöupplag
* att det är förbjudet att cykla på 70-väg (sic!)
* att det är ok at

Polisen har många underliga figurer i sina avlöningslistor.

Den manliga polisen skulle ringa sin chef för att klargöra lagarna. När han kom ut ur bilen varken pratade han eller såg på mig. Han gick iväg... så den kvinnliga pratade med mig, det var då hon sa att de skulle kolla om det var 70-väg, för det är förbjud

Vilka idioter, här i landskrona cyklar många på oplogad cykelvägar ,men det klara inte jag av med min otur ,du fick väl inte böter för det ? poliser har väl allvarligare ärende att ta hand om ?

Det var jag som ringde polisen, eftersom jag ansåg att bilföraren medvetet prejade mig av vägen.

Finns inget som säger det är förbjudet att cykla på vägen om cykelbanan är ofarbar.

Bruse vilken jävla idiot som prejade dig ,men gick det bra med dig då iaf ?

han gick upp jämsides, och då började han köra närmare mig så jag kom upp i snömodden och tappade styrförmågan.

Har bara förfrusna tår, eftersom polisen inte lät mig sitta i deras varma polisbil.

Bruse det var ju trist 🙁 kram

Mest för att veckoplan blev ruckad.

Skulle man inte få cykla på 70-väg??? Det var det knäppaste jag hört. Ja mycket ska man höra innan öronen trillar av... (#)