Quote from Lena O on 16 November 2007, 02:00Finns de i Pinarello Blå? 😉
Finns de i Pinarello Blå? 😉
Quote from Funbeat user on 16 November 2007, 09:25Punka på racern brukar inte vara några större problem. Lossa på snabbkopplingen, av med hjulen, byt slangen och på med allt igen. Snabbt och enkelt.
"Men kör man singlespeed är det ofta värre. Snabbkopplingen är utbytt mot rejäla 15 mm muttrar som håller
Punka på racern brukar inte vara några större problem. Lossa på snabbkopplingen, av med hjulen, byt slangen och på med allt igen. Snabbt och enkelt.
"Men kör man singlespeed är det ofta värre. Snabbkopplingen är utbytt mot rejäla 15 mm muttrar som håller
Quote from Mats Andersson on 16 November 2007, 10:29Våga Vägra Framtiden! 🙂
Våga Vägra Framtiden! 🙂
Quote from Panama B on 16 November 2007, 10:53Rätt: Våga vägra....
är inte skapandet av bilar och flyg en vidare utvecklingt av cykelkonceptet?!?!
Såg i gårdagens svenska hur stor skillnadem var mellan flyg och tåg
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_596025.svdKoldioxidutsläpp för tågresan:
Rätt: Våga vägra....
är inte skapandet av bilar och flyg en vidare utvecklingt av cykelkonceptet?!?!
Såg i gårdagens svenska hur stor skillnadem var mellan flyg och tåg
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_596025.svd
Koldioxidutsläpp för tågresan:
Quote from Mats Andersson on 16 November 2007, 23:36Med 38 dagar kvar till jul är det dags att se till att man får tillräckligt med sömn så man orkar med julruschen.
Dags för den grymmaste väckarklockan på marknaden!http://www.christerhedberg.se/2007/11/17/maxa-din-somn/
Med 38 dagar kvar till jul är det dags att se till att man får tillräckligt med sömn så man orkar med julruschen.
Dags för den grymmaste väckarklockan på marknaden!
Quote from antti5303@gmail.com on 17 November 2007, 09:28Klart cool, har faktiskt funderat på köpa en sån.
Om man vaknar piggare på morgonen är det definitivt värt pengarna, men fungerar det i praktiken?
Någon som har erfarenhet?
Klart cool, har faktiskt funderat på köpa en sån.
Om man vaknar piggare på morgonen är det definitivt värt pengarna, men fungerar det i praktiken?
Någon som har erfarenhet?
Quote from Funbeat user on 17 November 2007, 12:09Christer: Har du för lite besökare på din hemsida?
Christer: Har du för lite besökare på din hemsida?
Quote from Funbeat user on 17 November 2007, 13:33David - Dissa inte ner på det här. 😉 Jag hade inte hittat denna mycket underhållande kalender om det inte vore för denna tråd.
Även om jag faktiskt hittat Christers sida innan. Men då gällde det cykeldatorer.Väckarklockan blir nog en julklapp till mig
David - Dissa inte ner på det här. 😉 Jag hade inte hittat denna mycket underhållande kalender om det inte vore för denna tråd.
Även om jag faktiskt hittat Christers sida innan. Men då gällde det cykeldatorer.
Väckarklockan blir nog en julklapp till mig
Quote from Funbeat user on 17 November 2007, 13:54Jag har en kollega som brukar skryta med en liknande klocka. Han tycker den är jättebra.
Jag har en kollega som brukar skryta med en liknande klocka. Han tycker den är jättebra.
Quote from Funbeat user on 17 November 2007, 14:03Sweet! Ett plus på inköpslistan.
Sweet! Ett plus på inköpslistan.