Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelIdel ädel (cykel)julklappar!
You need to log in to create posts and topics.

Per.

Ett synerligen dåligt skämt, var det enligt mig, i sådana fall. Bespara mig liknande lågvatten märken i framtiden. Och det var kanske din mening att "skämta". Men en totalmiss blev det. Och varför då? Jo, för att jag skrattade inte en enda gång, nä

"Grova skämt" är oftast inte lika roliga för dem det handlar om.

Värst vad stingsliga ni var. Dåliga och grova skämt överhopas vi med dagarna i ända. Likväl som av bra och roliga skämt.
Om du inte gillar min humor så anser jag att du får stå ut med den. Att vara politiskt korrekt är inget jag strävar efter och jag kan

Oj, nu måste jag ha missat nåt. Vad är det för grovt skämt som diskuteras?

Apropå "butik #1" så var det sagt med en rejäääääl portion ironi 🙂

Jag tyckte de va kul.

jag missa också de från början. men pär skrev om bomber lite högre upp. va inget jag reagera på första gången.

Allt Per har sagt är att en bomb skulle förstärka väckningseffekten. Hur han kom på idén kan vi bara spekulera om.
Jag tror att det är en riktigt kass affärsidé.

LoL!!!!

"Spänn av lite ska du se livet blir mycket trevligare både för dig och din omgivning."

Att jag var så klumpig som tog ett inlägg av dig så som seriöst. Va dum jag är;)

P.

Sedärja. Nu låter det genast lite trevligare 🙂

Efter en "snikpresent" bakom gårdagens lucka är det dags att balansera upp det med lite mer jävlar-anamma. Klart grabben ska ha en velodrom!

http://www.christerhedberg.se/2007/11/19/klart-grabben-ska-ha-en-velodrom/