Quote from Funbeat user on 18 November 2007, 13:40Per.
Ett synerligen dåligt skämt, var det enligt mig, i sådana fall. Bespara mig liknande lågvatten märken i framtiden. Och det var kanske din mening att "skämta". Men en totalmiss blev det. Och varför då? Jo, för att jag skrattade inte en enda gång, nä
Per.
Ett synerligen dåligt skämt, var det enligt mig, i sådana fall. Bespara mig liknande lågvatten märken i framtiden. Och det var kanske din mening att "skämta". Men en totalmiss blev det. Och varför då? Jo, för att jag skrattade inte en enda gång, nä
Quote from mårten jansson on 18 November 2007, 13:40"Grova skämt" är oftast inte lika roliga för dem det handlar om.
"Grova skämt" är oftast inte lika roliga för dem det handlar om.
Quote from Fredrik Närenfors on 18 November 2007, 14:06Värst vad stingsliga ni var. Dåliga och grova skämt överhopas vi med dagarna i ända. Likväl som av bra och roliga skämt.
Om du inte gillar min humor så anser jag att du får stå ut med den. Att vara politiskt korrekt är inget jag strävar efter och jag kan
Värst vad stingsliga ni var. Dåliga och grova skämt överhopas vi med dagarna i ända. Likväl som av bra och roliga skämt.
Om du inte gillar min humor så anser jag att du får stå ut med den. Att vara politiskt korrekt är inget jag strävar efter och jag kan
Quote from Mats Andersson on 18 November 2007, 14:28Oj, nu måste jag ha missat nåt. Vad är det för grovt skämt som diskuteras?
Apropå "butik #1" så var det sagt med en rejäääääl portion ironi 🙂
Oj, nu måste jag ha missat nåt. Vad är det för grovt skämt som diskuteras?
Apropå "butik #1" så var det sagt med en rejäääääl portion ironi 🙂
Quote from j sollerman on 18 November 2007, 14:29Jag tyckte de va kul.
Jag tyckte de va kul.
Quote from j sollerman on 18 November 2007, 14:29jag missa också de från början. men pär skrev om bomber lite högre upp. va inget jag reagera på första gången.
jag missa också de från början. men pär skrev om bomber lite högre upp. va inget jag reagera på första gången.
Quote from Funbeat user on 18 November 2007, 17:24Allt Per har sagt är att en bomb skulle förstärka väckningseffekten. Hur han kom på idén kan vi bara spekulera om.
Jag tror att det är en riktigt kass affärsidé.
Allt Per har sagt är att en bomb skulle förstärka väckningseffekten. Hur han kom på idén kan vi bara spekulera om.
Jag tror att det är en riktigt kass affärsidé.
Quote from Funbeat user on 18 November 2007, 17:38LoL!!!!
"Spänn av lite ska du se livet blir mycket trevligare både för dig och din omgivning."
Att jag var så klumpig som tog ett inlägg av dig så som seriöst. Va dum jag är;)
P.
LoL!!!!
"Spänn av lite ska du se livet blir mycket trevligare både för dig och din omgivning."
Att jag var så klumpig som tog ett inlägg av dig så som seriöst. Va dum jag är;)
P.
Quote from Fredrik Närenfors on 18 November 2007, 17:54Sedärja. Nu låter det genast lite trevligare 🙂
Sedärja. Nu låter det genast lite trevligare 🙂
Quote from Mats Andersson on 18 November 2007, 23:07Efter en "snikpresent" bakom gårdagens lucka är det dags att balansera upp det med lite mer jävlar-anamma. Klart grabben ska ha en velodrom!
http://www.christerhedberg.se/2007/11/19/klart-grabben-ska-ha-en-velodrom/
Efter en "snikpresent" bakom gårdagens lucka är det dags att balansera upp det med lite mer jävlar-anamma. Klart grabben ska ha en velodrom!
http://www.christerhedberg.se/2007/11/19/klart-grabben-ska-ha-en-velodrom/