Quote from ellen olsson on 5 December 2007, 00:17Finns det några som är intresserade ifall jag beställer 10-20 par? Jag behöver bara 4 par själv... 😉
Finns det några som är intresserade ifall jag beställer 10-20 par? Jag behöver bara 4 par själv... 😉
Quote from Mats Andersson on 5 December 2007, 07:15Lätt! Två par till mig!
Lätt! Två par till mig!
Quote from Funbeat user on 5 December 2007, 07:55Har redan ett par;) Och får inte plats med fler.
Vänligen
P.
Har redan ett par;) Och får inte plats med fler.
Vänligen
P.
Quote from Emma Sjöberg on 5 December 2007, 08:06Jag har såna.. skitgulliga med ett stort rött (De Rosa) Hjärta... Fanns inte i DivaLila men det blev bra ändå! 🙂
Jag har såna.. skitgulliga med ett stort rött (De Rosa) Hjärta... Fanns inte i DivaLila men det blev bra ändå! 🙂
Quote from Mats Andersson on 5 December 2007, 23:04Den är självskriven på bandy. Men visst vore den grym att ha även på cykeltävlingar? I kolfiber så klart...
http://www.christerhedberg.se/2007/12/06/som-pa-bandy/
Den är självskriven på bandy. Men visst vore den grym att ha även på cykeltävlingar? I kolfiber så klart...
Quote from ellen olsson on 5 December 2007, 23:24OK, 6 par styrändspluggar hittills. Jag avvaktar några fler intressenter innan jag beställer. Jag ska se hur mycket man kan pressa fraktkostnaden också.
OK, 6 par styrändspluggar hittills. Jag avvaktar några fler intressenter innan jag beställer. Jag ska se hur mycket man kan pressa fraktkostnaden också.
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 09:10>Vad man skall ha i den? Skriv en kommentar och berätta vilken häxbrygd du föredrar...
Det får bli polarna Jack å Daniel... Då är man aldrig helt ensam 🙂
>Vad man skall ha i den? Skriv en kommentar och berätta vilken häxbrygd du föredrar...
Det får bli polarna Jack å Daniel... Då är man aldrig helt ensam 🙂
Quote from j sollerman on 6 December 2007, 15:22Jägermeister is the shit
Jägermeister is the shit
Quote from Mats Andersson on 6 December 2007, 23:01Nyss hemkommen från träningsrundan slänger du dg i soffan för att titta på dagens etapp av Tour de France. I handen har du en cykelflaska med återhämtningsdryck.
Men att ställa flaskan direkt på bordsskivan? Ingen bra idé. Men som tur är finns det är bätt
Nyss hemkommen från träningsrundan slänger du dg i soffan för att titta på dagens etapp av Tour de France. I handen har du en cykelflaska med återhämtningsdryck.
Men att ställa flaskan direkt på bordsskivan? Ingen bra idé. Men som tur är finns det är bätt
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 23:12Sweeeeet!
Sweeeeet!