Quote from Mats Andersson on 2 December 2007, 21:45Idag är jag makalöst trött efter att ha sovit fyra timmar, suttit nattvakt på cykelcrossens tävlingsområde tre timmar och sen kört spinning i tre timmar.
Så jag tänkte göra en lite "fuling" idag och släppa länken till morgondagens julklappstips redan nu
Idag är jag makalöst trött efter att ha sovit fyra timmar, suttit nattvakt på cykelcrossens tävlingsområde tre timmar och sen kört spinning i tre timmar.
Så jag tänkte göra en lite "fuling" idag och släppa länken till morgondagens julklappstips redan nu
Quote from Lena O on 2 December 2007, 21:53CHRISTAAAAH ... Me Nah No get Dah link ta werk mon!!
CHRISTAAAAH ... Me Nah No get Dah link ta werk mon!!
Quote from Mats Andersson on 2 December 2007, 21:57Länken kommer funka klockan 23.01.
Enjoy!
Länken kommer funka klockan 23.01.
Enjoy!
Quote from Fredric Lagerström on 2 December 2007, 23:00kl 2300 nu tic tac
kl 2300 nu tic tac
Quote from Funbeat user on 2 December 2007, 23:08jag är ytterst tveksam till denna klapp
jag är ytterst tveksam till denna klapp
Quote from Funbeat user on 2 December 2007, 23:41Hehe, ja Jessica, man bör nog iaf vara ganska säker på sin sak innan man testar med en sån där.
Hehe, ja Jessica, man bör nog iaf vara ganska säker på sin sak innan man testar med en sån där.
Quote from j sollerman on 2 December 2007, 23:49kolfibervecka, härligt!
kolfibervecka, härligt!
Quote from ellen olsson on 3 December 2007, 00:02Det finns nog en del personer som inte bangar en kolfiberring - ingen nämnd, ingen glömd... 😉
Det finns nog en del personer som inte bangar en kolfiberring - ingen nämnd, ingen glömd... 😉
Quote from Emma Sjöberg on 3 December 2007, 12:50JAG VILL HAaaaaaa.....
YES!! Thats the shit...Jagvilljagvilljagvill 🙂
Faan va coolt.. Om jag nångång skulle få för mej att gifta mej.. (ganska STORA odds på att det ICKE kommer ske!! Fast man vet ju aldrig ;)) DÅ.. vill jag ha en sån ring! Åsså k
JAG VILL HAaaaaaa.....
YES!! Thats the shit...
Jagvilljagvilljagvill 🙂
Faan va coolt.. Om jag nångång skulle få för mej att gifta mej.. (ganska STORA odds på att det ICKE kommer ske!! Fast man vet ju aldrig ;)) DÅ.. vill jag ha en sån ring! Åsså k
Quote from Emma Sjöberg on 3 December 2007, 15:02Kom på en sak till.. man kan ju få dom i färg.. Jag vill ABSOLUT ha Divalila i så fall.. Då kan jag verkligen tänka om när det gäller giftemål...
(L)(L)(L)(L)
Kom på en sak till.. man kan ju få dom i färg.. Jag vill ABSOLUT ha Divalila i så fall.. Då kan jag verkligen tänka om när det gäller giftemål...
(L)(L)(L)(L)