Quote from j sollerman on 1 December 2007, 19:52tre timmar kvar...
tre timmar kvar...
Quote from mats1976@gmail.com on 1 December 2007, 20:09Hoppas det är något som passar detta rim:
Detta är en liten sak
som bör användas till din bak
Det bästa med denna saken
är att du slipper bli blöt om baken
öppna paketet och kika
God jul önskar Ull-rika (dvs fåret)
Hoppas det är något som passar detta rim:
Detta är en liten sak
som bör användas till din bak
Det bästa med denna saken
är att du slipper bli blöt om baken
öppna paketet och kika
God jul önskar Ull-rika (dvs fåret)
Quote from Mats Andersson on 1 December 2007, 20:29Ah, fast en sån grej hade vi ju första dagen 🙂
Ah, fast en sån grej hade vi ju första dagen 🙂
Quote from Lena O on 1 December 2007, 22:35hmm, antar att mitt svar var fel då ...
hmm, antar att mitt svar var fel då ...
Quote from Mats Andersson on 1 December 2007, 22:58Varifrån bilden var menar du Gary? Jag vet inte. Men den som först hittar den rätta bilden med Googles bildsök vinner hela äran 🙂
Varifrån bilden var menar du Gary? Jag vet inte. Men den som först hittar den rätta bilden med Googles bildsök vinner hela äran 🙂
Quote from Mats Andersson on 1 December 2007, 23:05Dagens julklappstips är kanske inte av det seriösa slaget (om nåt av de tidigare nu har varit det...), men ibland måste man väl få lov att ge efter för lite flamsighet i livet?
Så är du trött på alla jobbiga och slitiga träningspass är tipset i dagens l
Dagens julklappstips är kanske inte av det seriösa slaget (om nåt av de tidigare nu har varit det...), men ibland måste man väl få lov att ge efter för lite flamsighet i livet?
Så är du trött på alla jobbiga och slitiga träningspass är tipset i dagens l
Quote from j sollerman on 1 December 2007, 23:09Fantastiskt!
Fantastiskt!
Quote from Funbeat user on 1 December 2007, 23:12äntligen en cykelgren jag skulle kunna tänka mig
äntligen en cykelgren jag skulle kunna tänka mig
Quote from Jan Lundquist on 1 December 2007, 23:28Jag med, och vad han skulle få cykla. Jag beskrivs som relativt snabb på tangentbordet 😀
Jag med, och vad han skulle få cykla. Jag beskrivs som relativt snabb på tangentbordet 😀
Quote from Funbeat user on 2 December 2007, 00:17Chefens dröm!!!! Skall ge den till en gammal jobbarkompis(numera kodare) och samtidigt tipsa chefen. (H)
Chefens dröm!!!! Skall ge den till en gammal jobbarkompis(numera kodare) och samtidigt tipsa chefen. (H)