Quote from Mikaela Lexén on 29 November 2007, 23:36Nu vet jag varför Christer lägger ut luckan en timme före midnatt.
Klockan på bloggsiten går en timme före... 😀
Nu vet jag varför Christer lägger ut luckan en timme före midnatt.
Klockan på bloggsiten går en timme före... 😀
Quote from Mats Andersson on 29 November 2007, 23:36Nu ska vi inte vara såna Kalle.
Nu ska vi inte vara såna Kalle.
Quote from Mats Andersson on 29 November 2007, 23:37(doh! Sorry - dubbelpostning)
(doh! Sorry - dubbelpostning)
Quote from Funbeat user on 29 November 2007, 23:38Hehe, ja det där var bra! Skulle vara bra med ett par som även efterliknade lite fransigt/brustet kolfiber.
Hehe, ja det där var bra! Skulle vara bra med ett par som även efterliknade lite fransigt/brustet kolfiber.
Quote from Emma Sjöberg on 30 November 2007, 11:21Det var ju synd att jag inte tog kort på mitt totalhaveri i sommras.. då hade vi haft en "mall" att använda.. (#)
Det var ju synd att jag inte tog kort på mitt totalhaveri i sommras.. då hade vi haft en "mall" att använda.. (#)
Quote from Mats Andersson on 30 November 2007, 23:13Bomber och (dopade) pirater!!
En av julens mest politiskt inkorrekta tshirt i cykelvärlden gömmer sig bakom dagens lucka. Men snygg som attan är den!http://www.christerhedberg.se/2007/12/01/piratdags/
Bomber och (dopade) pirater!!
En av julens mest politiskt inkorrekta tshirt i cykelvärlden gömmer sig bakom dagens lucka. Men snygg som attan är den!
Quote from Funbeat user on 30 November 2007, 23:23åh det va ju han som fick mig att börja titta på cykel *suckar*
vill ha en och vill inte ha en.
men vackert va det när han klätrade i allafall
åh det va ju han som fick mig att börja titta på cykel *suckar*
vill ha en och vill inte ha en.
men vackert va det när han klätrade i allafall
Quote from j sollerman on 30 November 2007, 23:27Toksnygg!
Toksnygg!
Quote from Fredric Lagerström on 30 November 2007, 23:28Han ser ut som en groda tycker jag.
Men jag vill ha t-shirten i julklapp...
Han ser ut som en groda tycker jag.
Men jag vill ha t-shirten i julklapp...
Quote from Mats Andersson on 30 November 2007, 23:34Längtar redan efter Davids kommentar... 🙂
Längtar redan efter Davids kommentar... 🙂