Quote from Torbjörn Karlsson on 29 November 2007, 13:51Eller ett sponsorkontrakt med "Torrbana" för nästa år också tack vara alla beökare som Christer skaffar sig... 😉
Eller ett sponsorkontrakt med "Torrbana" för nästa år också tack vara alla beökare som Christer skaffar sig... 😉
Quote from Mats Andersson on 29 November 2007, 14:46Deeeeet har jag redan så de e lugnt. 😉
Deeeeet har jag redan så de e lugnt. 😉
Quote from Funbeat user on 29 November 2007, 19:39Tic Tac Tic Tac Tiden går och inget händer. Christer snälla. Var är morgondagens lucka? Kan du inte vara lite snäll och släppa den bara lite tidigare:-) Snälla.
P.
Tic Tac Tic Tac Tiden går och inget händer. Christer snälla. Var är morgondagens lucka? Kan du inte vara lite snäll och släppa den bara lite tidigare:-) Snälla.
P.
Quote from mats1976@gmail.com on 29 November 2007, 20:14Jag tror och hoppas att det är en sån här....
www.karinw.se
Jag tror och hoppas att det är en sån här....
Quote from Mats Andersson on 29 November 2007, 20:17🙂
🙂
Quote from Mats Andersson on 29 November 2007, 20:22Som vanligt så kommer morgondagens lucka klockan 23 på kvällen. Så om tre timmar så...
Dagens lucka öppnades igår kväll:
http://www.christerhedberg.se/2007/11/29/vuxenvalling-for-cyklister/
Som vanligt så kommer morgondagens lucka klockan 23 på kvällen. Så om tre timmar så...
Dagens lucka öppnades igår kväll:
http://www.christerhedberg.se/2007/11/29/vuxenvalling-for-cyklister/
Quote from Fredric Lagerström on 29 November 2007, 22:30Nu bör det inte va så långt borta... väntar....
Nu bör det inte va så långt borta... väntar....
Quote from Mats Andersson on 29 November 2007, 22:53Hittade just en ÄNNU coolare grej för morgondagens lucka. Så nu skriver jag så tangentbordet glöder. 🙂
Hittade just en ÄNNU coolare grej för morgondagens lucka. Så nu skriver jag så tangentbordet glöder. 🙂
Quote from Mats Andersson on 29 November 2007, 23:02Vad är smartaste sättet för att undvika att de med kli i fingrarna inte får griller i huvudet och ens kommer på tanken att stjäla ens cykel?
Ett fett lås kanske? Fungerar sisådar och är tungt. Alldeles för tungt.
Den här lösningen är betydligt smartare
Vad är smartaste sättet för att undvika att de med kli i fingrarna inte får griller i huvudet och ens kommer på tanken att stjäla ens cykel?
Ett fett lås kanske? Fungerar sisådar och är tungt. Alldeles för tungt.
Den här lösningen är betydligt smartare
Quote from j sollerman on 29 November 2007, 23:26Helt klart roligare länsing än om kaffet 😉
Helt klart roligare länsing än om kaffet 😉