Quote from Funbeat user on 28 November 2007, 16:02Åååå, den 28 kom den 27, en dag för tidigt;)
Då är det Tic Tac tills i morgon då? Väntar med spänning. Undrar vad det kan bli för nytto pryl.
Vänligen
P.
Åååå, den 28 kom den 27, en dag för tidigt;)
Då är det Tic Tac tills i morgon då? Väntar med spänning. Undrar vad det kan bli för nytto pryl.
Vänligen
P.
Quote from Mats Andersson on 28 November 2007, 16:35"Morgondagens" kommer ut runt klockan 11 varje kväll.
Härligt att se att ni är engagerade 😉
"Morgondagens" kommer ut runt klockan 11 varje kväll.
Härligt att se att ni är engagerade 😉
Quote from Funbeat user on 28 November 2007, 16:41Tic Tac.
Tic Tac.
Quote from Fredric Lagerström on 28 November 2007, 17:03ungefär 6 tim kvar....
ungefär 6 tim kvar....
Quote from Funbeat user on 28 November 2007, 17:14Finns de däcken till Lillans trehjuling? Hon har ett hello-kitty-linne hon älskar (H:)
Annars kanske madammen borde få ställa upp ...
Finns de däcken till Lillans trehjuling? Hon har ett hello-kitty-linne hon älskar (H:)
Annars kanske madammen borde få ställa upp ...
Quote from j sollerman on 28 November 2007, 18:21nä nu blir jag lite besviken. Du kan ju inte ge oss morgondagens lucka redan idag.
nä nu blir jag lite besviken. Du kan ju inte ge oss morgondagens lucka redan idag.
Quote from Mats Andersson on 28 November 2007, 23:11Även dagens lucköppning sker en timma tidigt. Även en tjôtig bloggare behöver sin nattsömn... 🙂
Dagens ämne: Vuxenvälling. Det vill säga: kaffe. Men självklart med en cykeltwist!
Det finns förresten en hel del credpoäng att hämta för den som först skr
Även dagens lucköppning sker en timma tidigt. Även en tjôtig bloggare behöver sin nattsömn... 🙂
Dagens ämne: Vuxenvälling. Det vill säga: kaffe. Men självklart med en cykeltwist!
Det finns förresten en hel del credpoäng att hämta för den som först skr
Quote from j sollerman on 29 November 2007, 10:40du får du allt lägga i en högre växel.. Hur långt har du planerat? Är det så att du redan vet va som gömmer sig bakom julaftons lucka?
du får du allt lägga i en högre växel.. Hur långt har du planerat? Är det så att du redan vet va som gömmer sig bakom julaftons lucka?
Quote from Mats Andersson on 29 November 2007, 12:06Lägga i en högre växel? Räcker det inte med ett tips om dagen tycker du? Såna krav 😉
Julaftonens tips är absolut redan klart. Jag brukar ligga 23 dagar i förväg med tipsen och har 5-6 "på lut" som kan komma in eller förkastas. Ni får jättegärna skicka t
Lägga i en högre växel? Räcker det inte med ett tips om dagen tycker du? Såna krav 😉
Julaftonens tips är absolut redan klart. Jag brukar ligga 23 dagar i förväg med tipsen och har 5-6 "på lut" som kan komma in eller förkastas. Ni får jättegärna skicka t
Quote from j sollerman on 29 November 2007, 13:28ett räcker om dagen. Men kaffe? Nej de håller inte. Vi kanske ska börja spekulera i vad som kommer bakom sista luckan? En värsting cykel kanske?
ett räcker om dagen. Men kaffe? Nej de håller inte. Vi kanske ska börja spekulera i vad som kommer bakom sista luckan? En värsting cykel kanske?