Quote from Anders Wallerstedt on 23 November 2007, 13:06"Cykelsporten är nog en av de mest pryltokiga sporter som finns."
Det man saknar är större plånbok bara (#)
I fiske är de ganska pryltokiga med, bara ett drag till.. (H)
"Cykelsporten är nog en av de mest pryltokiga sporter som finns."
Det man saknar är större plånbok bara (#)
I fiske är de ganska pryltokiga med, bara ett drag till.. (H)
Quote from Mats Andersson on 23 November 2007, 15:54Ah! Fiske ska bli min nästa sport! 🙂
Ah! Fiske ska bli min nästa sport! 🙂
Quote from ellen olsson on 23 November 2007, 18:25> "Cykelsporten är nog en av de mest pryltokiga sporter som finns."
Det påminner mig om när jag frågade Emelie Öhrstig vad underställen hon stod och sålde åt en av sina dåvarande sponsorer (Craft) vägde. Hennes motfråga kom blixtsnabbt: "Är du cyklist,
> "Cykelsporten är nog en av de mest pryltokiga sporter som finns."
Det påminner mig om när jag frågade Emelie Öhrstig vad underställen hon stod och sålde åt en av sina dåvarande sponsorer (Craft) vägde. Hennes motfråga kom blixtsnabbt: "Är du cyklist,
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 18:36Hej Christer.
Om du bara visste vilka super fräscha "kolfiber/composit" varianter det finns inom "spö" marknaden. Xi2, TXL, XP, SLT, VT2, FLi, XTA, XT-100 , AX, TLD, XTR, AX, HM3,SSD, SSDIII, Tänk att få komma hem med ett sprak nytt "G. Loomis Stream Dan
Hej Christer.
Om du bara visste vilka super fräscha "kolfiber/composit" varianter det finns inom "spö" marknaden. Xi2, TXL, XP, SLT, VT2, FLi, XTA, XT-100 , AX, TLD, XTR, AX, HM3,SSD, SSDIII, Tänk att få komma hem med ett sprak nytt "G. Loomis Stream Dan
Quote from Mats Andersson on 23 November 2007, 23:13Andreas – du kanske behöver ett par av det som finns bakom morgondagens lucka? 😉
Andreas – du kanske behöver ett par av det som finns bakom morgondagens lucka? 😉
Quote from j sollerman on 23 November 2007, 23:20jag betalade snällt pengar till polisen förra veckan. Hatar dom där jävla plåtpoliserna!
jag betalade snällt pengar till polisen förra veckan. Hatar dom där jävla plåtpoliserna!
Quote from Åsa Tysklind on 23 November 2007, 23:25En gps med alla fart kamror är ganska billig..
En gps med alla fart kamror är ganska billig..
Quote from Mats Andersson on 23 November 2007, 23:27Bakom gårdagens lucka fanns ett par farligt snygga och lätta bromsar.
Vi kör vidare på "bromsspåret" även för dagens lucka, fast idag gömmer sig de snajsigaste bromsklossar jag nånsin sett.
http://www.christerhedberg.se/2007/11/24/oslagbart-snajsiga-br
Bakom gårdagens lucka fanns ett par farligt snygga och lätta bromsar.
Vi kör vidare på "bromsspåret" även för dagens lucka, fast idag gömmer sig de snajsigaste bromsklossar jag nånsin sett.
http://www.christerhedberg.se/2007/11/24/oslagbart-snajsiga-br
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 23:52Christer - Hehe 🙂 Funderar på om jag skall ta det som ett slag under bältet eller inte! Hur som helst så var de jäkligt nice och mina bromsar på passaten är tydligen under all kritik.
Tittar på en teknisk lösning för att få dit ett par ordentliga fötte
Christer - Hehe 🙂 Funderar på om jag skall ta det som ett slag under bältet eller inte! Hur som helst så var de jäkligt nice och mina bromsar på passaten är tydligen under all kritik.
Tittar på en teknisk lösning för att få dit ett par ordentliga fötte
Quote from Mats Andersson on 24 November 2007, 00:15🙂
🙂