Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 17:23Ja hallå. Tack för svaren. Jag vet det är svårt att se men bucklan är på den högra delen av hjulgaffeln???? heter det så? och så att säja på insidan av denna. Samma buckla finns inte på den vänstra. Ska fixa en bättre bild när kamerabatteierna har laddat
Ja hallå. Tack för svaren. Jag vet det är svårt att se men bucklan är på den högra delen av hjulgaffeln???? heter det så? och så att säja på insidan av denna. Samma buckla finns inte på den vänstra. Ska fixa en bättre bild när kamerabatteierna har laddat
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 17:48För att hjulet ska centreras pga kassetten på den högra sidan, måste ramen justeras lite när den byggs. Så det kan mycket väl vara så att bucklan ska vara bara på ena sidan. På min racer har jag en buckla på var sin sida, men jag har för mig att på min ga
För att hjulet ska centreras pga kassetten på den högra sidan, måste ramen justeras lite när den byggs. Så det kan mycket väl vara så att bucklan ska vara bara på ena sidan. På min racer har jag en buckla på var sin sida, men jag har för mig att på min ga
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 17:56Jag har kollat på min racer. Det finns en buckla på insidan och den har alltid funnits...
Jag har kollat på min racer. Det finns en buckla på insidan och den har alltid funnits...
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 17:56Man ser på bilden att det är lite platt precis vid det vita skrapmärket. (Det är bucklan)
Jag tror ni har rätt angående att den stt där från början. Färgen verkar vara oskadd så då är det nog så.
Man ser på bilden att det är lite platt precis vid det vita skrapmärket. (Det är bucklan)
Jag tror ni har rätt angående att den stt där från början. Färgen verkar vara oskadd så då är det nog så.
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 23:09Pust, vi kan andas ut och fortsätta oroa oss över patienten med svininfluensasymptom igen.
Pust, vi kan andas ut och fortsätta oroa oss över patienten med svininfluensasymptom igen.