Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 11:47är du känslig så skulle jag inte prova "absolut torr" - jag fick sprickor och sår på mina fötter efersom det torkade ut huden!
Jag är ändå inte allergisk utan det var just torrheten jag reagerade på.
Konstigt nog har jag inga problem med träningsskorna me
är du känslig så skulle jag inte prova "absolut torr" - jag fick sprickor och sår på mina fötter efersom det torkade ut huden!
Jag är ändå inte allergisk utan det var just torrheten jag reagerade på.
Konstigt nog har jag inga problem med träningsskorna me
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 12:26Hm, känslig näsa kanse stämmer lite - brukade få vara luktkontroll och på jobbet när folk kom tillbaka för att byta köpta kläder. Samt att ja nyser av minsta lilla parfym/rök/blom-doft.
Och nej, ingen har påpekat att jag luktar illa, så hygienen är det (f
Hm, känslig näsa kanse stämmer lite - brukade få vara luktkontroll och på jobbet när folk kom tillbaka för att byta köpta kläder. Samt att ja nyser av minsta lilla parfym/rök/blom-doft.
Och nej, ingen har påpekat att jag luktar illa, så hygienen är det (f
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 15:18Att frysa in kapslar bara in bakterierna, det dödar dem inte. Mitt tips är att du använder att par riktigt bra löparstrumpor, de leder bort svetten från foten upp mot vaden. Jag kör själv med asics nimbus socks, på ett normalt pass blir de inte ens våta r
Att frysa in kapslar bara in bakterierna, det dödar dem inte. Mitt tips är att du använder att par riktigt bra löparstrumpor, de leder bort svetten från foten upp mot vaden. Jag kör själv med asics nimbus socks, på ett normalt pass blir de inte ens våta r
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 18:45Prova att tvätta dem med ättika i tvättmaskinen, det ska vara bra.
Prova att tvätta dem med ättika i tvättmaskinen, det ska vara bra.
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 12:55SneakerBalls!
Funkar kalasbra, finns på de flesta sportaffärer!
BILD:http://www.sneakerballs.com/images/products/soccer.jpg
SneakerBalls!
Funkar kalasbra, finns på de flesta sportaffärer!
BILD:http://www.sneakerballs.com/images/products/soccer.jpg
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 13:12Japp, dom använde jag i mina boxningshandskar, jag var nog ensam om att ha handskar som inte luktade illa.
Så dom rekommenderas varmt!
Japp, dom använde jag i mina boxningshandskar, jag var nog ensam om att ha handskar som inte luktade illa.
Så dom rekommenderas varmt!
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 15:53Har tittat på dem förut men aldrig vågat köpa och testa.
Om dom avger lukt så finns risken att jag inte tål dem - alltså lukten tål jag säkert, men det borde ju vara kemiska ämnen som skapar lukten.Jag är jättekänslig och svulnar upp, får stora utslag
Har tittat på dem förut men aldrig vågat köpa och testa.
Om dom avger lukt så finns risken att jag inte tål dem - alltså lukten tål jag säkert, men det borde ju vara kemiska ämnen som skapar lukten.
Jag är jättekänslig och svulnar upp, får stora utslag
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 18:48Känslig näsa var det visst någon som tidigare sa i tråden......kanske stämmer då.??????
Känslig näsa var det visst någon som tidigare sa i tråden......kanske stämmer då.??????
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 20:05Jag är superkänslig mot dofter, helst svett.. Inte av allergiskäl utan för att jag ogillar dofter och har ett bra doftsinne.
Däremot så är jag extremt allergisk mot olika krämer, parfymer, schampo osv. Jag har använt dessa bollar i mina handskar och jag
Jag är superkänslig mot dofter, helst svett.. Inte av allergiskäl utan för att jag ogillar dofter och har ett bra doftsinne.
Däremot så är jag extremt allergisk mot olika krämer, parfymer, schampo osv. Jag har använt dessa bollar i mina handskar och jag
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 22:04Hahaha MoA.....nja kanske aningen mer obstinat i valören för gemeneman....man va kul att man nästan alltid står ut med sig själv...oavsett vad det gäller..?!
Hahaha MoA.....nja kanske aningen mer obstinat i valören för gemeneman....man va kul att man nästan alltid står ut med sig själv...oavsett vad det gäller..?!