Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 07:45Om man skakar om hela mag-tarmpaketet tillräckligt mycket och länge blir slemhinnorna irriterade. Kan bero på för mycket innehåll i ovan nämnda, mycket fiberrik kost m.m.
De gånger jag minns att jag fått problem av den typen var typiskt någon gång efter
Om man skakar om hela mag-tarmpaketet tillräckligt mycket och länge blir slemhinnorna irriterade. Kan bero på för mycket innehåll i ovan nämnda, mycket fiberrik kost m.m.
De gånger jag minns att jag fått problem av den typen var typiskt någon gång efter
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 12:06Tack för alla bra tips och teorier! Jag är oxå inne på den linjen att det är vid riktig hård ansträngning som illamåendet dyker upp, däremot springer jag inte fort på dessa pass, men de är ju längre... Kan va så att jag inte är van helt enkelt, har bara
Tack för alla bra tips och teorier! Jag är oxå inne på den linjen att det är vid riktig hård ansträngning som illamåendet dyker upp, däremot springer jag inte fort på dessa pass, men de är ju längre... Kan va så att jag inte är van helt enkelt, har bara