Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 14:04Nu har jag inga watt uppgifter för triatleter men om man
skruvar lite
på analytical cycling så kan man få effektvärden
på under 250W för att köra 40 km/h och då låter
det inte helt far out.
Nu har jag inga watt uppgifter för triatleter men om man
skruvar lite
på analytical cycling så kan man få effektvärden
på under 250W för att köra 40 km/h och då låter
det inte helt far out.
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 14:49Vill inte förstöra drömmarna för folk, men en polare som körde IM i Florida sa att det var så mycket folk (och för lite domare) att det inte var ovanligt att det kom klungor med tempocyklar... Kanske att topprestationerna inte körde i klunga, vad vet jag,
Vill inte förstöra drömmarna för folk, men en polare som körde IM i Florida sa att det var så mycket folk (och för lite domare) att det inte var ovanligt att det kom klungor med tempocyklar... Kanske att topprestationerna inte körde i klunga, vad vet jag,
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 18:49Linus: IM Florida ör ökänd för sin drafting på cykelsträckan. Man ska inte dömma eller generalisera IM cykling/tider utifrån IM Florida. Jag var där, det är helt galet. Detta pga banan är platt och inte så utslagsgivande samt att det är 2800 deltagare som
Linus: IM Florida ör ökänd för sin drafting på cykelsträckan. Man ska inte dömma eller generalisera IM cykling/tider utifrån IM Florida. Jag var där, det är helt galet. Detta pga banan är platt och inte så utslagsgivande samt att det är 2800 deltagare som