Quote from Lena Bjerlöw on 27 August 2013, 16:00Jag har också cyklat många mil i regn utan punktering. Men det verkar som att det är någon speciell vägbeläggning/vägkvalitet de har i Danmark.
Från en race report (handlar antagligen om 2010):
"Another obstacle on the bike course, was avoiding puncture
Jag har också cyklat många mil i regn utan punktering. Men det verkar som att det är någon speciell vägbeläggning/vägkvalitet de har i Danmark.
Från en race report (handlar antagligen om 2010):
"Another obstacle on the bike course, was avoiding puncture
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 18:01jepp det är Continental jag har ^_^ Check! heheh
jepp det är Continental jag har ^_^ Check! heheh
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 18:05fast rätt dumt göra vägar med Flintastenar från miljösynvinkeln.
Den sliter ju sönder bildäck, partiklar. humm...undersöka saken.
fast rätt dumt göra vägar med Flintastenar från miljösynvinkeln.
Den sliter ju sönder bildäck, partiklar. humm...undersöka saken.
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 18:10En insider bekant till mig informerar och lugnar oss:
"Jag märkte inte av någon flintasten i år. Bara man inte kör utanför vägkanten är det nog lungt. Såg 2st som fick punktering, inte mer än vanligt. Tror det kan vara mer en formulering på "ordentliga/
En insider bekant till mig informerar och lugnar oss:
"Jag märkte inte av någon flintasten i år. Bara man inte kör utanför vägkanten är det nog lungt. Såg 2st som fick punktering, inte mer än vanligt. Tror det kan vara mer en formulering på "ordentliga/
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 23:18Jag fick en punka - men det var en metalltråd som satte sig i däcket.
För övrigt var det väl inte kullersten utan gatsten genom Lyngby. Läser ständigt "kullersten" när det väl borde stå gatsten, dvs huggen sten. Kullersten är väl normalt runda ohuggna st
Jag fick en punka - men det var en metalltråd som satte sig i däcket.
För övrigt var det väl inte kullersten utan gatsten genom Lyngby. Läser ständigt "kullersten" när det väl borde stå gatsten, dvs huggen sten. Kullersten är väl normalt runda ohuggna st