Quote from Guest on 24 February 2010, 12:56Jag springer alltid med glasögon och när det är kallt ute så blir det nästan alltid imma efter ett tag. Jag gillar inte kontaktlinser så det är inget alternativ. För flera år sedan köpte jag en anti-imsprej som fungerade bra. Igår skulle jag köpa en ny fl
Jag springer alltid med glasögon och när det är kallt ute så blir det nästan alltid imma efter ett tag. Jag gillar inte kontaktlinser så det är inget alternativ. För flera år sedan köpte jag en anti-imsprej som fungerade bra. Igår skulle jag köpa en ny fl
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 13:06Vax.
Vax.
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 23:22Sätt glajjorna så långt fram som möjligt och spring fort - det är det enda som funkar för mig.
Sätt glajjorna så långt fram som möjligt och spring fort - det är det enda som funkar för mig.
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 00:12Imskyddsmedel köper du hos din lokala MC handlare!
Imskyddsmedel köper du hos din lokala MC handlare!
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 11:10Utan att vara insatt i imskyddsindustrin så skulle jag gissa att en del hemmaprodukter som innehåller tensider och liknande kan fungera lika bra. Diskmedel, tvål, raklödder, fönsterputs, schampoo etc. på en yta får vatten att flyta ut till en hinna iställ
Utan att vara insatt i imskyddsindustrin så skulle jag gissa att en del hemmaprodukter som innehåller tensider och liknande kan fungera lika bra. Diskmedel, tvål, raklödder, fönsterputs, schampoo etc. på en yta får vatten att flyta ut till en hinna iställ
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 11:44Googlar man får man flera sajter att köpa på.
På ett ishockeyspelarforum tipsade man som ovanstående om raklödder.
Googlar man får man flera sajter att köpa på.
På ett ishockeyspelarforum tipsade man som ovanstående om raklödder.
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 15:30Allt det där verkar ju bra, men är det nån som har nåt som funkar på simglasögon (förutom saliv)? Nåt som är mer permanent och som inte sköljs bort i vattnet och som inte svider i ögonen (som jag gissar att det skulle göra med shampoo).
Allt det där verkar ju bra, men är det nån som har nåt som funkar på simglasögon (förutom saliv)? Nåt som är mer permanent och som inte sköljs bort i vattnet och som inte svider i ögonen (som jag gissar att det skulle göra med shampoo).
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 15:37Under alla mina år som dykare och UV-Rugby spelare så spottade vi i våra cyklop och vi hade aldrig några problem med imma. Jag tycker att saliv dessutom är ganska prisvärt !
Under alla mina år som dykare och UV-Rugby spelare så spottade vi i våra cyklop och vi hade aldrig några problem med imma. Jag tycker att saliv dessutom är ganska prisvärt !
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 15:41Jo, i cyclop går det ju bra att spotta, men i små simglasögon tycker jag det blir immigt sen endå.
Jo, i cyclop går det ju bra att spotta, men i små simglasögon tycker jag det blir immigt sen endå.
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 15:58Hmm... jag har inte haft det problemet, visst spottar du i dom innan du blöter dom ?, det funkar mycket bättre.
Hmm... jag har inte haft det problemet, visst spottar du i dom innan du blöter dom ?, det funkar mycket bättre.