Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

FIT filer från Garmin klarar inte importen av, tvungen att ladda ner TCX, inget jätte issue men säger man att man hanterar visa filformat så...

Min slutade fungera efter att jag laddade hem en vo2-max app.. Tog någon vecka att räkna ut detta men så fort jag tog bort appen så laddade det som vanligt

Jag importerar från Garmin dagligdags och har inte haft problem överhuvudtaget i år (eller egenligen så långt bak jag kan komma ihåg).

Kopplingen tickar på som et atomur för mig. Inga problem så länge passet kommer in i GC.

Samma här...

Just nu idag så importerade jag ett pass i garmin importen, men sen kunde jag inte se/editera det efteråt. Hmm, var tog det vägen??

Inget att importera igen!!!
FIT-filer går att ladda upp men passet dyker inte upp, TCX fungerar än så länge iaf..
Så ligger landet för mig...

Vi har tyvärr svårt att hänga med i svängarna när nya IQ-appar lägger till egen info i FIT-filerna. Om ni har någon IQ-app installerad på klockan som skriver i FIT-filen kan ni prova att avinstallera den.

Vi har även problem med de speciella puls-serier

IQ-appar i all ära, men ni kanske ska börja med att fixa det som inte fungerar sen förut. Jag påtalade buggen för hur Triathlon importeras från Garmin för över två år sen. Det fungerar exakt likadant då som nu: passet blir ett simpass där sträcka/tid är f

Sedan några veckor så fungera faktiskt det från min Mac/Firefox dator, efter en lång period utan att ha kunnat göra det. Safari har fungerat på mac under tiden.
Mina andra dator (Linux/Firefox) har fungerat utmärkt som tur är. Jag har privacy badger insta