Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Du rättade ut några ? där Michael, tack 🙂

Så det är inte plattformsberoende utan bara en slump i vad o hur jag laddar upp data från mina två datorer.

Kan man avgöra på något enkelt sätt om en IQ-app skriver något eget till FIT-filen?

Är stöd för IQ-appar som skriver data i FIT-filen någon ni kommer att lägga till? Tänker t.ex. på Garmins nya "Running power"-appar. Eller gäller det att man kör utan IQ-appar om import från Garmin connect ska fungera?

Inte bara det som funbeat inte hanterar...
Då Zwift exporterar ett pass direkt till Strava o Garmin Connect går det fint, men Funbeat hittar inte dessa pass på Garmin Connect, får importera även dessa på det gamla sättet med helt onödigt många steg (se o

Verkar bara vara vissa IQ appar som inte funkar.

Av någon anledning verkar import från Garmin Connect slutat fungera för mig.
Jag ser inte att jag har ändrat någon inställning/lösenord som skulle orsaka detta, och de nya passen visas på Garmin Connect så det är inget med uppladdningen dit som strular.

Inga kända problem med importen. Jag provade just att registrera ett nytt pass. det dök upp efter några sekunder som vanligt. Maila gärna support@funbeat.se så kan vi titta närmare på ditt problem.

Obs. Om du har kopplat bort och kopplat in GC igen komme

Jag har samma problem. Det funkar inte att ladda upp passen manuellt heller.

dagens pass registrerade som vanligt. Jag märker inget konstigt med Garminimporten. Jag är också premiummedlem och passen dyker upp närapå direkt.

Jag kan inte heller få in från garmin, varken från fil från klockan eller fil från datorn. Har provat med både Chrome, explorer och edge webläsare.