Quote from Jan Lundquist on 4 February 2006, 11:09Min gick sönder efter två veckor så här blir det inget dansande i helgen..
Min gick sönder efter två veckor så här blir det inget dansande i helgen..
Quote from Ulf Stider on 4 February 2006, 16:38Stackars dig Stina!- Det borde väl finnas garantier på sådana här rara ting?! I Uppsala där jag bor var alla dansmattor utom en dubbelmatta slut i affärerna så det är inte så lätt att hitta någon ny om den skulle gå sönder innan de fyllt på igen, om man
Stackars dig Stina!- Det borde väl finnas garantier på sådana här rara ting?! I Uppsala där jag bor var alla dansmattor utom en dubbelmatta slut i affärerna så det är inte så lätt att hitta någon ny om den skulle gå sönder innan de fyllt på igen, om man
Quote from Jan Lundquist on 4 February 2006, 21:15Cia, det var inte så farligt. Jag köpte en matta med fem års garanti! Jag lämnade in den igår em och då hade de inte tid att prova den i butiken för det var så mycket folk. De testar den och ringer mig. Är den trasig skulle jag få den utbytt och då utgår
Cia, det var inte så farligt. Jag köpte en matta med fem års garanti! Jag lämnade in den igår em och då hade de inte tid att prova den i butiken för det var så mycket folk. De testar den och ringer mig. Är den trasig skulle jag få den utbytt och då utgår
Quote from Magnus Ahlstrand on 15 January 2007, 21:58Jag och sambon köpte två dansmattor före jul, till x-box, har dock inte använt dem än, det blir väl i veckan sa vi, det ska bli kul! =)
Hur går det med ert dansande?
Jag och sambon köpte två dansmattor före jul, till x-box, har dock inte använt dem än, det blir väl i veckan sa vi, det ska bli kul! =)
Hur går det med ert dansande?
Quote from Elin Rimhagen on 15 January 2007, 22:06Va ett tag sen ja dansade på den nu. Funderar allt på att dra fram den någon dag här. De är ju så skoj =)
Va ett tag sen ja dansade på den nu. Funderar allt på att dra fram den någon dag här. De är ju så skoj =)