Quote from Funbeat user on 5 October 2013, 15:49Lena, hur parade du ihop de på nytt? Min vill inte göra så igen... Funkade fint på windows 7, men nya datorn har 8 och vill inte. Har installerat Garmins usb driver, ant driver och såväl klockan (610) som ant i datorn har para-ihop aktiverad. Men ändå så
Lena, hur parade du ihop de på nytt? Min vill inte göra så igen... Funkade fint på windows 7, men nya datorn har 8 och vill inte. Har installerat Garmins usb driver, ant driver och såväl klockan (610) som ant i datorn har para-ihop aktiverad. Men ändå så
Quote from Funbeat user on 8 October 2013, 23:47Jana, jag hade samma problem. Det har med drivrutinerna att göra. Googla problemet så kommer du att upptäcka att du är långt ifrån ensam som bytt till Windows 8 och upplevt samma sak. Jag installerade om alla drivrutiner flera gånger innan jag fick det at
Jana, jag hade samma problem. Det har med drivrutinerna att göra. Googla problemet så kommer du att upptäcka att du är långt ifrån ensam som bytt till Windows 8 och upplevt samma sak. Jag installerade om alla drivrutiner flera gånger innan jag fick det at
Quote from Funbeat user on 9 October 2013, 23:03Halleluja! Nu händer det saker.. Motiverad av ditt svar tänkte jag göra om allt tills det funkar.... Började alltså avinstallera, omstarta, omstarta, nyinstallera. Sedan kom jag på det goda gamla windowsproblemet... körde som admin, drog ut ant, stoppade
Halleluja! Nu händer det saker.. Motiverad av ditt svar tänkte jag göra om allt tills det funkar.... Började alltså avinstallera, omstarta, omstarta, nyinstallera. Sedan kom jag på det goda gamla windowsproblemet... körde som admin, drog ut ant, stoppade