Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Maila mig filen på info@funbeat.se så ska jag kika på den så fort jag hinner.

Lade in Ubuntu 11.04(beta) på en netbook och nu funkade det klockrent att ladda upp till Funbeat efter att jag installerat GarminPlugin(min webläsare är Firefox 4.0)

Inga andra verktyg behövs för att det skall funka och jag har testat både Garmin Connect

Ang. Garminimport och Firefox 4.0 så verkar problemet vara att FF 4 körs i 64 bitar vilket Garmin Communicator inte tycker om. Startar man FF i 32-bitarsläge så funkar det.

Ang. att importen hänger sig så tycker jag inte att USB-portsskifte eller omstar

Inga planer på att lägga in höjdmeter till Garmin-importen?

Jag använder en garmin och det har funkat jätte bra att ladda upp mm, men jag saknar att man inte kan få reda på totala höjdmeter man klättrat på sin runda. PÅ garmin connect får man den totala summan för backarna. Går det att få det öven här på funbeat?

+1

Om man får önska så vore det (om möjligt) trevligt om angivna maxpuls igaminen följer med över/mata in det själv på passet så man i översikten inte bara ser antalet slag utan även %.

Hej,
Har en fråga om någon lyckats ladda ner garmin till ipad och sedan till Funbeat? Funbeat vill inte välja tcx fil eller ladda direkt när jag försöker importera

Martin, se den här tråden: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1002401

Hej, jag efterfrågar också möjligheten att få med höjdstignings informationen från min garminklocka. Informationen finns ju med i datafilen, så borde inte vara allt för svårt att kunna få med det också. Tack på förhand 🙂