Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Funkar klockrent, bra jobbat där MICKE ????????

Michael Sageryd: Japp, det är en utökad variant med puls (och annat?) från en Garmin-enhet som inte har stöd för att importera direkt, eTrex 30.

I dagsläget måste jag och andra som vill importera gå via denna tjänst:

redhorse.se/gpx2tcx.html

För att k

Johan Simonsson och Michael Sageryd: En intressant och bra diskussion men kan ni ta den sidan om denna (Importera träning direkt från Suunto Movescount!). Jag tycker det är ett ämne i sig samt att denna tråd skall hålla fokus. Ursäkta om jag är besvärlig.

Leif, du har helt rätt. Sorry.
Tack för att du håller ordning =)

Suveränt! (t+)

Så jag som inte är premium-medlem måste visa mina rundor för alla. Har jag uppfattat det hela rätt?

När kommer möjligheten att kunna ladda upp Tomtom?

Jesse: Vi har ännu inte någon direkt koppling till Garmins API. Vi undersöker dock möjligheterna för detta just nu.

Linda: Nej, du kan i samband med att du redigerar passen/rundorna bestämma vilka som ska se rundan. Inställningen gäller bara förvalt värd

Jag är inte fena på hur funbeat funkar men visst brukar den föreslå att koppla ihop ett planerat lopp med att man laddar upp datat från pulsklocka/app?

Detta verkar dock inte hända när man kör Movescount-synkningen, så min halvmara från idag står som van

Innan du importerar från MovesCount behöver du kryssa för "Efterbehandla importerade pass manuellt" under inställningssidan för Suunto-importen (du hittar en knapp till inställningssidan på samma sida som importen sker ifrån).