Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hmm. Importservern snurrar som vanligt och det importeras massor av pass hela tiden. Funkar även för mig. Kan ni som har problem ge mig lite mer kött på benen. Hur återskapar jag problemet?

Jag famlar lite eftersom jag inte kan återskapa felet. Men eventuellt var det ett certifikatproblem som i så fall bör vara åtgärdat.

Kan ni som har haft problem verifiera om problemet kvarstår och återkomma i den här tråden.

Testade precis och får detta fellarm

504 Gateway Time-out
nginx/1.6.2

Det verkar vara samma problem med Garmin-importen. Jag har mejlat supporten.

Nu ska det andra problemet vara löst. Det andra problemet var helt orelaterat och hade med webservern på Azure att göra. Detta drog tyvärr med sig Garmin- och Suunto-importen.

Lite off topic kanske. Är det någon som har problem med utloggning från Movescount i Safari? funkar på PC men inte mac osx 10.11.5. Behöver göra utloggning för att få rätt tid i Strava, visar en timme fel nu. Enl. supporten på Suunto räcker det att logga

Ja, det var verkligen off topic. Jag tror du har bättre chanser att få svar om du startar en ny tråd med ändamålsenlig rubrik.

Importen verkar inte fungera just nu. Något tillfälligt?

Japp, tillfälligt, Ska vara löst nu.

Ligger nere igen?