Quote from Funbeat user on 17 November 2011, 08:08Du kan använda antingen länken "Läs in träning från Garmin (TCX, FIT), Polar (HRM) " eller länken "Läs in ZIP-foldrar med TCX, FIT eller HRM filer" under Import-fliken.
Jag förstår att du inte hittade rätt, med tanke på att det inte framgår överhuvudtage
Du kan använda antingen länken "Läs in träning från Garmin (TCX, FIT), Polar (HRM) " eller länken "Läs in ZIP-foldrar med TCX, FIT eller HRM filer" under Import-fliken.
Jag förstår att du inte hittade rätt, med tanke på att det inte framgår överhuvudtage
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 22:42Hej!
Fungerar inte det heller.
Efter importen står det "Ett okänt fel uppstod när filen skulle läsas in."
Hej!
Fungerar inte det heller.
Efter importen står det "Ett okänt fel uppstod när filen skulle läsas in."
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 09:46Maila mig filen på olle@funbeat.se så ska jag kika på den.
Maila mig filen på olle@funbeat.se så ska jag kika på den.
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 17:18Var hittar ni knappen min träning?
Var hittar ni knappen min träning?
Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 16:46Hej!
Jag har precis tänkt "flytta hit" från Shapelink, och det var med glädje jag hittade den här tråden. Jag lyckas dock inte få importen att fungera, varken om jag väljer att lada upp .csv/.xls eller en zip-fil. Jag har bytt filändelse på XML-filen jag
Hej!
Jag har precis tänkt "flytta hit" från Shapelink, och det var med glädje jag hittade den här tråden. Jag lyckas dock inte få importen att fungera, varken om jag väljer att lada upp .csv/.xls eller en zip-fil. Jag har bytt filändelse på XML-filen jag