Quote from Guest on 2 February 2012, 17:53Det är en bugg när man skall rapportera in simpass direkt från Garmins klocka.
Av någon anledning hittar aldrig Funbeat ett simpass från Garmins 910xt. Det går fint med cykling/löpning, men simning dyker inte ens upp när man skall importera datan.
Det är en bugg när man skall rapportera in simpass direkt från Garmins klocka.
Av någon anledning hittar aldrig Funbeat ett simpass från Garmins 910xt. Det går fint med cykling/löpning, men simning dyker inte ens upp när man skall importera datan.
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 18:03För mig fungerar det utmärkt! har hittills laddat upp 3pass utan minsta krångel
För mig fungerar det utmärkt! har hittills laddat upp 3pass utan minsta krångel
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 20:32Importerar du till Garmin Connect innan du lägger upp på Funbeat?
Det konstiga att det går på Garmins sida utan problem, men den vill inte lista upp dem på Funbeat.
Importerar du till Garmin Connect innan du lägger upp på Funbeat?
Det konstiga att det går på Garmins sida utan problem, men den vill inte lista upp dem på Funbeat.
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 22:40jag laddar direkt till funbeat. jag får med all data, intervaller, armtag, mm
jag laddar direkt till funbeat. jag får med all data, intervaller, armtag, mm
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 08:06Problemet kvarstår dock tyvärr för mig.
Har nyaste drivrutinerna för Garmin Adapter.
När jag listar upp alla pass som skall importeras på funbeat, syns allt annat (löpning, cykling, övrigt) men aldrig sim-passen. Därmed kan jag aldrig markera några simpas
Problemet kvarstår dock tyvärr för mig.
Har nyaste drivrutinerna för Garmin Adapter.
När jag listar upp alla pass som skall importeras på funbeat, syns allt annat (löpning, cykling, övrigt) men aldrig sim-passen. Därmed kan jag aldrig markera några simpas
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 08:58simpassen brukar kallas för "Övriga aktiviteter" 😀
simpassen brukar kallas för "Övriga aktiviteter" 😀
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 18:42Inte på Garmin 910XT.
Inte på Garmin 910XT.
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 18:48Det gör dom för mig när jag importerar dom!!
Det gör dom för mig när jag importerar dom!!
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 08:12Verkar vara skillnad på versioner också då kanske?
Har version 2.20 i min Garmin 910XT, har ni samma?
Verkar vara skillnad på versioner också då kanske?
Har version 2.20 i min Garmin 910XT, har ni samma?
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 08:19Såg även att det fanns en updatering till 2.40 på deras sida. Skall prova detta.
http://www8.garmin.com/support/agree.jsp?id=5675
Såg även att det fanns en updatering till 2.40 på deras sida. Skall prova detta.
http://www8.garmin.com/support/agree.jsp?id=5675