Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 09:17Jag har 2.20 på min 910XT
Jag har 2.20 på min 910XT
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 09:34Vad har ni för Garmin Ant Agent version?
Kör med version 2.3.2Hjälpte inte att updatera 910XT till 2.40 samma problem än.
Vad har ni för Garmin Ant Agent version?
Kör med version 2.3.2
Hjälpte inte att updatera 910XT till 2.40 samma problem än.
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 12:37prova att avinstallera Garmin pluginen och installera om!
det måste vara något fel där
prova att avinstallera Garmin pluginen och installera om!
det måste vara något fel där
Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 13:09Hej,
Har just försökt få in mitt första simpass i Funbeat med nyinköpt 910xt. Har samma problem som trådstartaren: simpassen dyker upp i Garmin connect (efter att ha uppdaterat web pluginen till 4.01 vill säga) men fortfarande inget på Funbeat. Löpning/cy
Hej,
Har just försökt få in mitt första simpass i Funbeat med nyinköpt 910xt. Har samma problem som trådstartaren: simpassen dyker upp i Garmin connect (efter att ha uppdaterat web pluginen till 4.01 vill säga) men fortfarande inget på Funbeat. Löpning/cy
Quote from Elias Engqvist on 9 March 2012, 13:19Skulle gissa att det är träningstypen som inte funbeat-importen godkänner...
Maila Olle
Skulle gissa att det är träningstypen som inte funbeat-importen godkänner...
Maila Olle
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 18:19Kan bara nämna att jag har uppdaterat alla, och installera om. Så det verkar vara Funbeat som inte godkänner träningsmomentet.
Kan bara nämna att jag har uppdaterat alla, och installera om. Så det verkar vara Funbeat som inte godkänner träningsmomentet.
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 18:21Tråkiga pass blir bortsorterade.
Tråkiga pass blir bortsorterade.
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 18:38Mailat Olle
Mailat Olle
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 21:44@David: Det är kanske nåt som FunBeat borde ta efter: Filtrerar bort tråkiga, fullständigt meninglösa, inte-till-nån-hjälp-alls kommentarer från troll som inte har ett liv.
@David: Det är kanske nåt som FunBeat borde ta efter: Filtrerar bort tråkiga, fullständigt meninglösa, inte-till-nån-hjälp-alls kommentarer från troll som inte har ett liv.
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 21:47Det blir tufft för vissa om läsförståelse blir ett kriterium.
Det blir tufft för vissa om läsförståelse blir ett kriterium.