Quote from Charlotte Wahlström on 4 April 2012, 21:48Japp.. Jag har samma problem som en del andra här.
Funkar dock att exportera som tcx fil från Garmin Connect o sen importera den här på FB.
Vore dock kul om man slapp det. Olle kom igen fixa nu 😉
Japp.. Jag har samma problem som en del andra här.
Funkar dock att exportera som tcx fil från Garmin Connect o sen importera den här på FB.
Vore dock kul om man slapp det. Olle kom igen fixa nu 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 06:17Jag har nu samma problem som flera andra. problemet började för mig när jag uppdaterade Garmins Ant+ agent 2.3.2. innan så fungerade allt peachy.
Jag har nu samma problem som flera andra. problemet började för mig när jag uppdaterade Garmins Ant+ agent 2.3.2. innan så fungerade allt peachy.
Quote from Funbeat user on 12 April 2012, 18:09Hej
Kanske onödigt, men bra tråd, har åxå ANT 2.3.2, och simmningen kommer inte in, dock allt annat :), export i Garmin Connect funkar att Importera.
Så avvaktar åxå på en fix från FunBeat 🙂//F
Hej
Kanske onödigt, men bra tråd, har åxå ANT 2.3.2, och simmningen kommer inte in, dock allt annat :), export i Garmin Connect funkar att Importera.
Så avvaktar åxå på en fix från FunBeat 🙂
//F
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 08:15Nu har vi gjort en justering i importfunktionen som förhoppningsvis ska lösa problemet med sim-pass. Behöver dock er hjälp att mass-kontrollera det hela. Läses passen in som de ska nu?
Nu har vi gjort en justering i importfunktionen som förhoppningsvis ska lösa problemet med sim-pass. Behöver dock er hjälp att mass-kontrollera det hela. Läses passen in som de ska nu?
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 22:05Tyvärr, testade nu men inga Simpass hittas från 910xt fortfarande.
Tyvärr, testade nu men inga Simpass hittas från 910xt fortfarande.
Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 23:21Använder man den officiella importen fungerar det inte. Men den ni beta-testar hittar mina sim-pass. Sen att det är dåligt med simspecifika fält som fylls i kan vi kanske ta senare ...
Använder man den officiella importen fungerar det inte. Men den ni beta-testar hittar mina sim-pass. Sen att det är dåligt med simspecifika fält som fylls i kan vi kanske ta senare ...
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 07:05Beta versionen fungerar fint!
Beta versionen fungerar fint!
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 08:29Vart hittar jag beta-importen?
Vart hittar jag beta-importen?
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 08:32Ok, hade jag läst lite mer när man tryckt på import av garmin så hade jag sett det =)
Står längre ner i texten. Skall testa hemma sen.
Ok, hade jag läst lite mer när man tryckt på import av garmin så hade jag sett det =)
Står längre ner i texten. Skall testa hemma sen.