Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 13:47Med det planet borde du kunna få bättre tid!
Med det planet borde du kunna få bättre tid!
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 14:26Tyvärr gör inte flygcertifikatet automatiskt att jag flyger fram i alla lägen även om man önskade så ibland.
Tyvärr gör inte flygcertifikatet automatiskt att jag flyger fram i alla lägen även om man önskade så ibland.
Quote from ellen olsson on 12 September 2008, 17:19Om man inte får köra det riktiga Paris-Roubaix så får man nöja sig med Cyclosportivevarianten. Den går vartannat år - nästa gång 2010 - och senare på säsongen.
Annars så kan man ju köra t.ex. Toerversie Amstel Gold Race eller Ronde Van Vlaanderen på våren
Om man inte får köra det riktiga Paris-Roubaix så får man nöja sig med Cyclosportivevarianten. Den går vartannat år - nästa gång 2010 - och senare på säsongen.
Annars så kan man ju köra t.ex. Toerversie Amstel Gold Race eller Ronde Van Vlaanderen på våren
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 15:32Hej! Prata med Jan karlsson Fåglum så fixar han en bra cykel till vätternrundan 2009
Ps det står Racerdepån Fåglum Karlsson AB på den cyken jag har 😉
http://www.racerdepan.se/
Ciao
D.K
Hej! Prata med Jan karlsson Fåglum så fixar han en bra cykel till vätternrundan 2009
Ps det står Racerdepån Fåglum Karlsson AB på den cyken jag har 😉
Ciao
D.K
Quote from j sollerman on 14 September 2008, 15:34de står cannondale på den cykeln jag har.. Bra att du får en schysst cykel till vr 09 för då ska du och jag tävla 😉
de står cannondale på den cykeln jag har.. Bra att du får en schysst cykel till vr 09 för då ska du och jag tävla 😉
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 19:24Min VR genomförde jag på min MTB det tog ca 12 h med ett låångt ekerbrott i Hjo.
Jag tränade till och cyklade LL-cuppen i mtb samma år men det jag gjorde annorlunda var att lägga in några långa pass runt 15 mil för att få tid på asfalt på cykeln.
Annars ä
Min VR genomförde jag på min MTB det tog ca 12 h med ett låångt ekerbrott i Hjo.
Jag tränade till och cyklade LL-cuppen i mtb samma år men det jag gjorde annorlunda var att lägga in några långa pass runt 15 mil för att få tid på asfalt på cykeln.
Annars ä
Quote from Elias Engqvist on 14 September 2008, 23:42DK: Det är inte vad som STÅR på cykeln som betyder nåt - det är vem som sitter på den!
DK: Det är inte vad som STÅR på cykeln som betyder nåt - det är vem som sitter på den!
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 10:53Men va F£$. Så kan det väl ändå inte vara. Är inte cykling en materialsport?
Vänligen
P.
Men va F£$. Så kan det väl ändå inte vara. Är inte cykling en materialsport?
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 15:48Ok, då är det inte vad/vem som står på cykeln utan VAD som ÄR på/i den...
Ok, då är det inte vad/vem som står på cykeln utan VAD som ÄR på/i den...
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 14:17precis...cyklisten gör cykeln inte cykeln cyklisten....
precis...cyklisten gör cykeln inte cykeln cyklisten....