Quote from Guest on 12 August 2010, 21:23På lördag är det dags, den illgula tröjan är hämtad. Vadkrampen är borta och jag är taggad.
Men hur kommer jag hem efter Midnattsloppet utan att springa hem?
Jag vill inte springa i pösiga brallor med fickor och jacka blir kanske lite varmt. Och bilnyck
På lördag är det dags, den illgula tröjan är hämtad. Vadkrampen är borta och jag är taggad.
Men hur kommer jag hem efter Midnattsloppet utan att springa hem?
Jag vill inte springa i pösiga brallor med fickor och jacka blir kanske lite varmt. Och bilnyck
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 21:33Frågan är på allvar även om den verkar helt dum...Nu hittade jag en Nike arm wallet på Stadium. Det borde ju finnas något listigt att ha på sig men jag är inte så löparrutinerad så att jag har skaffat schyssta grejor ännu.
Frågan är på allvar även om den verkar helt dum...Nu hittade jag en Nike arm wallet på Stadium. Det borde ju finnas något listigt att ha på sig men jag är inte så löparrutinerad så att jag har skaffat schyssta grejor ännu.
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 21:44många löparbyxor har fickor. Tex de som jag ska springa ML i på lördag. en liten dragkedjsficka i ryggslutet, räcker för bilnyckl, SL kort, mp3 spelare typ. mycket skönare än att ha en arm wallet (vilket jag iofs också äger en, men den kör jag mobilen i d
många löparbyxor har fickor. Tex de som jag ska springa ML i på lördag. en liten dragkedjsficka i ryggslutet, räcker för bilnyckl, SL kort, mp3 spelare typ. mycket skönare än att ha en arm wallet (vilket jag iofs också äger en, men den kör jag mobilen i d
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 21:44En vattentätt (svett) mobil/ipod hållare som du sätter på armen.
Så får du med sl-kort och mobil med dig.
En vattentätt (svett) mobil/ipod hållare som du sätter på armen.
Så får du med sl-kort och mobil med dig.
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 21:45Jag kör med en lätt och smidig "midjeväska/ficka" när jag springer utsocknes lopp. I den har jag kreditkort, pengar och ev. nyckel. Rymmer även mobil och gel och jag vet inte vad...
BILD:http://www.startfitness.co.uk/uploads/images_products_large/40487.j
Jag kör med en lätt och smidig "midjeväska/ficka" när jag springer utsocknes lopp. I den har jag kreditkort, pengar och ev. nyckel. Rymmer även mobil och gel och jag vet inte vad...
BILD:http://www.startfitness.co.uk/uploads/images_products_large/40487.j
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 00:30Jag springer också med löpartights med en liten ficka på. De behöver inte alls vara dyrare än några andra tights. Annars så lämnade jag exvis min plånbok i min väska i min påse på ML förra året och det var inga problem alls. Kändes bättre bevakat än många
Jag springer också med löpartights med en liten ficka på. De behöver inte alls vara dyrare än några andra tights. Annars så lämnade jag exvis min plånbok i min väska i min påse på ML förra året och det var inga problem alls. Kändes bättre bevakat än många
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 11:11Jag brukar ta med mig en kompis eller familjemedlem som markservice och avstjälpningsstation för värdesaker.
Jag brukar ta med mig en kompis eller familjemedlem som markservice och avstjälpningsstation för värdesaker.
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 11:13Många lopp har värdeinlämning, vet inte om ML har det. På GBG varvet brukar jag lämna mobil, plånbok och lite annat. Hämtas ut mot uppvisande av startnummer. Endel tävlingar kostar det (5 - 20 kr) andra inte.
Många lopp har värdeinlämning, vet inte om ML har det. På GBG varvet brukar jag lämna mobil, plånbok och lite annat. Hämtas ut mot uppvisande av startnummer. Endel tävlingar kostar det (5 - 20 kr) andra inte.
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 11:24Har man bara bilnyckeln brukar den gå bra att knyta in i snörningen på tajtsen.
Har man bara bilnyckeln brukar den gå bra att knyta in i snörningen på tajtsen.
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 11:25Vilken snörning?
Vilken snörning?