Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 11:25eller skosnöret? För skor har du väl iaf Lingling 😉
eller skosnöret? För skor har du väl iaf Lingling 😉
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 11:32Jag har nog aldrig ägt ett par löpartajts som *inte* har någon form av snörning i midjan. Det var den jag syftade på. Finns den inte får man tänka annorlunda.
Jag har nog aldrig ägt ett par löpartajts som *inte* har någon form av snörning i midjan. Det var den jag syftade på. Finns den inte får man tänka annorlunda.
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 11:38Att ha nycklarna i handen brukar funka ganska bra
Att ha nycklarna i handen brukar funka ganska bra
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 11:47Faktum är att mer än hälften av mina löpartajts har inte snörning i midjan, de äldre paren har det, men inte de nyare. Har funderat på hur de resonerat, ungefär att "dyrare" "finare tajts är för folk som inte skiftar i vikt och som är raka i kroppen eller
Faktum är att mer än hälften av mina löpartajts har inte snörning i midjan, de äldre paren har det, men inte de nyare. Har funderat på hur de resonerat, ungefär att "dyrare" "finare tajts är för folk som inte skiftar i vikt och som är raka i kroppen eller
Quote from Johan Lindh on 13 August 2010, 11:48Jag använder alltid ett vanligt värdebälte som är gjort för att ha när man reser. Såna bälten brukar kosta dryga hundralappen och finnas bla på väskaffärer och på elgiganten. Där får jag plats med nycklar och mobil mm. Jag brukar använda säkerhetsnålar fö
Jag använder alltid ett vanligt värdebälte som är gjort för att ha när man reser. Såna bälten brukar kosta dryga hundralappen och finnas bla på väskaffärer och på elgiganten. Där får jag plats med nycklar och mobil mm. Jag brukar använda säkerhetsnålar fö
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 18:06Lägg nyckeln i en liten strumpa, rulla ihop den och kläm fast den innanför sportbehån eller tightsen.
Lägg nyckeln i en liten strumpa, rulla ihop den och kläm fast den innanför sportbehån eller tightsen.
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 20:34Nu är problemet löst. Jag köpte mig ett par nya snajdiga tights med en liten ficka (och rosa schyssta detaljer) så det kommer gå fint att få plats med det nödvändigaste.
Vi ses imorgon! Jag kommer att ha gul tröja och svarta brallor. Och gympadojor, så k
Nu är problemet löst. Jag köpte mig ett par nya snajdiga tights med en liten ficka (och rosa schyssta detaljer) så det kommer gå fint att få plats med det nödvändigaste.
Vi ses imorgon! Jag kommer att ha gul tröja och svarta brallor. Och gympadojor, så k
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 20:35Tack för alla tips, skulle jag skriva också. Framöver får det bli ett värdebälte. Nycklar i handen brukar jag köra med hemma men det kändes lite tradigt på Midnattsloppet.
Tack för alla tips, skulle jag skriva också. Framöver får det bli ett värdebälte. Nycklar i handen brukar jag köra med hemma men det kändes lite tradigt på Midnattsloppet.