Quote from Guest on 9 February 2015, 22:54Importerade två pass från min Garmin FR 305 ikväll, men kartan/rundan kommer inte in. Allt annat, tid, mellantider o.s.v. kommer med. Har provat på två olika datorer med samma resultat. När jag tittar på historik i klockan, visa på karta så ser jag rundan
Importerade två pass från min Garmin FR 305 ikväll, men kartan/rundan kommer inte in. Allt annat, tid, mellantider o.s.v. kommer med. Har provat på två olika datorer med samma resultat. När jag tittar på historik i klockan, visa på karta så ser jag rundan
Quote from Marléne Lönnqvist on 9 February 2015, 23:04Samma problem från min Garmin 310 ikväll ingen karta kom med. Provade att ladda upp till Garmin Connect och där visas kartan. Exporterade tcx-filen från GC och importerade men inte heller då kom kartan med.
Samma problem från min Garmin 310 ikväll ingen karta kom med. Provade att ladda upp till Garmin Connect och där visas kartan. Exporterade tcx-filen från GC och importerade men inte heller då kom kartan med.
Quote from Funbeat user on 9 February 2015, 23:14Min 305 gav upp för isomras efter lång trogen tjänst, men nu har jag en 610 och det r i alla fall inte klockberoende. Mina rundor/kartor dyker heller inte upp. Jag importerade dem från Garmin, funkar inte heller. Men de syns i Garmin Connect.
Min 305 gav upp för isomras efter lång trogen tjänst, men nu har jag en 610 och det r i alla fall inte klockberoende. Mina rundor/kartor dyker heller inte upp. Jag importerade dem från Garmin, funkar inte heller. Men de syns i Garmin Connect.
Quote from Funbeat user on 10 February 2015, 09:30Verkar alltså vara något tekniskt problem med funbeat-siten. Kanske något som hänt i samband med deras jobb att få Garmin connect att fungera. Hoppas webmaster läser detta eller hur gör man en felanmälan???
Verkar alltså vara något tekniskt problem med funbeat-siten. Kanske något som hänt i samband med deras jobb att få Garmin connect att fungera. Hoppas webmaster läser detta eller hur gör man en felanmälan???
Quote from Funbeat user on 10 February 2015, 09:42Funkar inte idag heller så jag har skickat ett mejl till support@funbeat.se
Funkar inte idag heller så jag har skickat ett mejl till support@funbeat.se
Quote from Christer Berg on 10 February 2015, 09:49Verkar vara ett selektivt problem. Importerade ett pass från Connect igår från min 610 och där kom kartan med.
Verkar vara ett selektivt problem. Importerade ett pass från Connect igår från min 610 och där kom kartan med.
Quote from Marléne Lönnqvist on 10 February 2015, 10:32Testade nyss med gårdagens tcx-fil samma fel.
@Christian vilken tid laddade du upp, kanske något som uppstod på kvällen?
Testade nyss med gårdagens tcx-fil samma fel.
@Christian vilken tid laddade du upp, kanske något som uppstod på kvällen?
Quote from Christer Berg on 10 February 2015, 11:58Laddade upp den runt 19.00. Plus minus några minuter.
Laddade upp den runt 19.00. Plus minus några minuter.
Quote from Funbeat user on 10 February 2015, 14:03Fortfarande fel. Kartan kommer inte med. Testade nyss.
Fortfarande fel. Kartan kommer inte med. Testade nyss.
Quote from Funbeat user on 10 February 2015, 17:32Samma med min Garmin Forerunner 910XT.
Ville jag koppla en gammal runda till passet så är det möjligt om jag kryssar BORT Karta/runda under "Öppna fler fält..." i stället för tvärt om, som det skall vara och har funkat tidigare.
Så helt klart någon nyti
Samma med min Garmin Forerunner 910XT.
Ville jag koppla en gammal runda till passet så är det möjligt om jag kryssar BORT Karta/runda under "Öppna fler fält..." i stället för tvärt om, som det skall vara och har funkat tidigare.
Så helt klart någon nyti