Quote from Funbeat user on 10 February 2015, 21:19Fortfarande samma problem när jag importerade nu. Jag har inte fått något svar på mitt email till funbeat-supporten.
Fortfarande samma problem när jag importerade nu. Jag har inte fått något svar på mitt email till funbeat-supporten.
Quote from Funbeat user on 11 February 2015, 00:27Samma problem för mig , Garmin 310XT
Samma problem för mig , Garmin 310XT
Quote from Funbeat user on 11 February 2015, 08:128/2 Kartan kom med. 9/2 och 10/2 ingen karta. Garmin 305.
8/2 Kartan kom med. 9/2 och 10/2 ingen karta. Garmin 305.
Quote from Funbeat user on 11 February 2015, 10:55Nu har vi rättat till detta felet. Tack för att ni rapporterade!
Nu har vi rättat till detta felet. Tack för att ni rapporterade!
Quote from Funbeat user on 11 February 2015, 12:02Men rättningen gäller tydligen fr.o.m. nu på nya uppladdningar, dom som laddats upp dom senaste dagarna saknar fortfarande karta.
Men rättningen gäller tydligen fr.o.m. nu på nya uppladdningar, dom som laddats upp dom senaste dagarna saknar fortfarande karta.
Quote from Funbeat user on 11 February 2015, 13:32Ladda upp samma runda igen och välj "slå ihop" med din gamla så kommer kartan in. Gjorde det precis - och det fungerade klockrent 😉
Ladda upp samma runda igen och välj "slå ihop" med din gamla så kommer kartan in. Gjorde det precis - och det fungerade klockrent 😉
Quote from Funbeat user on 11 February 2015, 13:38Tack Hasse. Importerade in min runda igen. Fick visserligen redigera lite men inte krångligt och nu finns kartan på plats igen.
-Jimmy
Tack Hasse. Importerade in min runda igen. Fick visserligen redigera lite men inte krångligt och nu finns kartan på plats igen.
-Jimmy
Quote from Marléne Lönnqvist on 16 February 2015, 23:40Tack för att ni fixade!
Tack för att ni fixade!
Quote from Funbeat user on 21 January 2016, 09:22Jag har nu problem med att ladda ner mina kartor?
Har haft lite pass i min klocka som jag provade att ladda ner nu men kartorna kom inte med?
Har det slutat funka igen eller skall jag göra någon fix?
Jag har nu problem med att ladda ner mina kartor?
Har haft lite pass i min klocka som jag provade att ladda ner nu men kartorna kom inte med?
Har det slutat funka igen eller skall jag göra någon fix?
Quote from Funbeat user on 27 July 2016, 14:03Har problem med kartbild på vissa rundor, det visar bara ett rakt streck från min hempunkt och ned till ekvatorn utanför Nigeria. Har en Forerunner 310XT, och exporterar/importerar TCX-filer med Garmin Express. Någon som har upplevt det samma? Har mejlat
Har problem med kartbild på vissa rundor, det visar bara ett rakt streck från min hempunkt och ned till ekvatorn utanför Nigeria. Har en Forerunner 310XT, och exporterar/importerar TCX-filer med Garmin Express. Någon som har upplevt det samma? Har mejlat