Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fortfarande samma problem när jag importerade nu. Jag har inte fått något svar på mitt email till funbeat-supporten.

Samma problem för mig , Garmin 310XT

8/2 Kartan kom med. 9/2 och 10/2 ingen karta. Garmin 305.

Nu har vi rättat till detta felet. Tack för att ni rapporterade!

Men rättningen gäller tydligen fr.o.m. nu på nya uppladdningar, dom som laddats upp dom senaste dagarna saknar fortfarande karta.

Ladda upp samma runda igen och välj "slå ihop" med din gamla så kommer kartan in. Gjorde det precis - och det fungerade klockrent 😉

Tack Hasse. Importerade in min runda igen. Fick visserligen redigera lite men inte krångligt och nu finns kartan på plats igen.

-Jimmy

Tack för att ni fixade!

Jag har nu problem med att ladda ner mina kartor?

Har haft lite pass i min klocka som jag provade att ladda ner nu men kartorna kom inte med?

Har det slutat funka igen eller skall jag göra någon fix?

Har problem med kartbild på vissa rundor, det visar bara ett rakt streck från min hempunkt och ned till ekvatorn utanför Nigeria. Har en Forerunner 310XT, och exporterar/importerar TCX-filer med Garmin Express. Någon som har upplevt det samma? Har mejlat