Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 09:54Reima var/är ganska så ofta på tävlingar.
Det finns andra som också flackar runt.
Problem är till för att lösas fick jag lära mig. 🙂
Reima var/är ganska så ofta på tävlingar.
Det finns andra som också flackar runt.
Problem är till för att lösas fick jag lära mig. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 00:05Kan meddela att Sportident funkade bra trots att det inte är ok enligt reglerna, fast loppet var ju inte sanktionerat.
Transporten är helt klart ett problem.
Kan meddela att Sportident funkade bra trots att det inte är ok enligt reglerna, fast loppet var ju inte sanktionerat.
Transporten är helt klart ett problem.
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 10:15Känns som att systemet med matta kan vara besvärligt när det är kallt? Maken och killen från Singapore lyckades missa en varvtid när de sprang samtidigt över Reimas matta på TEC. Då var det minusgrader och snö.
Detta löstes förstås enkelt genom att de h
Känns som att systemet med matta kan vara besvärligt när det är kallt? Maken och killen från Singapore lyckades missa en varvtid när de sprang samtidigt över Reimas matta på TEC. Då var det minusgrader och snö.
Detta löstes förstås enkelt genom att de h
Quote from Funbeat user on 5 May 2015, 18:44Denna tråd är gammal men frågan är säkerligen aktuell för många små klubbar och lopp. Vi är en idrottsförening som är "Ö-baserad" till ön Tynningö (www.tynningoif.se) och vi har ett antal olika aktiviteter, bland annat Tynningöloppet med ca 200 löpare. Ja
Denna tråd är gammal men frågan är säkerligen aktuell för många små klubbar och lopp. Vi är en idrottsförening som är "Ö-baserad" till ön Tynningö (www.tynningoif.se) och vi har ett antal olika aktiviteter, bland annat Tynningöloppet med ca 200 löpare. Ja
Quote from Funbeat user on 11 July 2015, 07:13Uppdatering. Vi har nu kört ett lopp en triathlon, 62 deltagare. Systemet fungerade utmärkt. Mjukvaran hade lite övrigt att önska vid leverans men efter uppdatering fungerar allt bra. En detalj vi gjorde för att kunna få billiga vattentåliga chip var att
Uppdatering. Vi har nu kört ett lopp en triathlon, 62 deltagare. Systemet fungerade utmärkt. Mjukvaran hade lite övrigt att önska vid leverans men efter uppdatering fungerar allt bra. En detalj vi gjorde för att kunna få billiga vattentåliga chip var att
Quote from Funbeat user on 17 July 2015, 11:16Är det för att de är billigt gjorda som de kallas för "engångs" och om man tex laminerar dem så kan man använda dem fler gånger?
Är det för att de är billigt gjorda som de kallas för "engångs" och om man tex laminerar dem så kan man använda dem fler gånger?
Quote from Funbeat user on 22 July 2015, 09:46Mer på grund av slapphet.
Arrangörer vill nog ej jaga chips.
Vilka är slappast?
Arrangörerna eller deltagarna?Vi lever mer och mer i en värld av köp och släng.
Varför?
Mer på grund av slapphet.
Arrangörer vill nog ej jaga chips.
Vilka är slappast?
Arrangörerna eller deltagarna?
Vi lever mer och mer i en värld av köp och släng.
Varför?
Quote from Funbeat user on 24 July 2015, 23:54Ja det verkar vara onödigt att slänga om det går att återanvända på ett bra sätt.
Det där med slapphet ja. Att släpa med sig burkar med dricka och allehanda förpackningar långt och sedan inte orka ta med sig en lättare last till papperskorgen har jag svå
Ja det verkar vara onödigt att slänga om det går att återanvända på ett bra sätt.
Det där med slapphet ja. Att släpa med sig burkar med dricka och allehanda förpackningar långt och sedan inte orka ta med sig en lättare last till papperskorgen har jag svå