Quote from Guest on 28 November 2009, 17:38Har ett par gamla som jag fick på den tiden som man kunde få remiss utan att vara dödssjuk. Men nu är de utslitna. Löplabbet i Uppsala där jag bor ville ha 1800 spänn. Men finns det verkligen inga billigare alternativ?
Har ett par gamla som jag fick på den tiden som man kunde få remiss utan att vara dödssjuk. Men nu är de utslitna. Löplabbet i Uppsala där jag bor ville ha 1800 spänn. Men finns det verkligen inga billigare alternativ?
Quote from Håkan Öhling on 28 November 2009, 17:48gratis på FB 😉
gratis på FB 😉
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 17:50den var dåååååli.....
den var dåååååli.....
Quote from ellen olsson on 28 November 2009, 17:51När det börjar kosta pengar heter det "utlägg"... 😉
*duckar tillsammans med Torbjörn*
När det börjar kosta pengar heter det "utlägg"... 😉
*duckar tillsammans med Torbjörn*
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 17:54Varför inte testa dom där vanliga köptans som ju då naturligtvis inte är gjorda efter din for etc,etc,Kostar på sin höjd tvåhundra prutt,,,,för mig funkar dom ju skitabra. Ref en annan sak...har du inte kvar formarna...dom brukar man väl få med sig hem...
Varför inte testa dom där vanliga köptans som ju då naturligtvis inte är gjorda efter din for etc,etc,Kostar på sin höjd tvåhundra prutt,,,,för mig funkar dom ju skitabra. Ref en annan sak...har du inte kvar formarna...dom brukar man väl få med sig hem...
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 18:29Jag betalade 1100kr för mina inlägg som jag köpte i år hos Ortosia i Eskilstuna.
Så 1800 kr hos Löplappet låter häftigt.
Jag betalade 1100kr för mina inlägg som jag köpte i år hos Ortosia i Eskilstuna.
Så 1800 kr hos Löplappet låter häftigt.
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 20:08Undrar om det inte finns fler än EN Peter Nilsson....osäker naturligtvis....å kan inte få nån skärpa på bilden liksom....OK jag ger mig...mastdontkupp a la paraniokerna liksom. Jättekul att du är med oss i vilket fall som helst både Peter I som Peter II e
Undrar om det inte finns fler än EN Peter Nilsson....osäker naturligtvis....å kan inte få nån skärpa på bilden liksom....OK jag ger mig...mastdontkupp a la paraniokerna liksom. Jättekul att du är med oss i vilket fall som helst både Peter I som Peter II e
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 20:21*Behöver* du inlägg då? Har en känsla av att det är rätt många som kutar runt med inlägg som egentligen inte skulle behöva det nämligen.
*Behöver* du inlägg då? Har en känsla av att det är rätt många som kutar runt med inlägg som egentligen inte skulle behöva det nämligen.
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 20:33Oj då....Robert R gick upp tidigt i morse....å jag är böjd att hålla med honom i hans undran.!!??;)
Oj då....Robert R gick upp tidigt i morse....å jag är böjd att hålla med honom i hans undran.!!??;)
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 20:38Tidigt och tidigt.. Strax före åtta för att hångla en stund med min surdeg. Nåt måste man ju hitta på när halsen ställer sig ivägen för inplanerade träningspass. Ju.
Tidigt och tidigt.. Strax före åtta för att hångla en stund med min surdeg. Nåt måste man ju hitta på när halsen ställer sig ivägen för inplanerade träningspass. Ju.