Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningInside om spåren i Örebro?
You need to log in to create posts and topics.

12

Åhh.. Mördarbacken kallades den backen som är precis efter rakan där vid grillplatsen (om man tar Venaspåret motsols) när jag var liten. Det var där man ramlade när man åkte skidor utför eller kutade som fan i utför när man sprang. Åhh.. Venaspåret kan ja

Misstaget att springa motsols har jag bara gjort en gång! Det är betydligt backigare om man springer åt det hållet, än "rätt håll" 🙂 Annars är Vena riktigt trevligt, dvs lagom platt...
Vena för dig verkar vara som Viaskogen i Kumla för mig. Efter att ha

Du måste mena att det är motsols man ska springa, för medsols är så mycket backigare (t.ex. får man ta mördarbacken uppför istället för nedför). 🙂
Haha.. Då kanske jag kan springa Venaspåret om 10 år då, för jag har gått det någon gång det senaste året o

Ja, såklart menade jag tvärtom 🙂

Har släpat mig runt ett varv nu på förmiddagen. Fy tusan vad det straffar sig att inte träna på länge. Fattar inte att jag sprang en mil utan större problem i november och nu var det omöjligt att springa 3 km. Suck.

Sp

Jag har inte sprungit i något av spåren du nämnde på länge, men däremot springer jag rätt ofta vid Rynningeviken och Rävgången nu. Det är helt fantastiskt vackert att springa där en sån här dag, och underlaget är hur bra som helst. Jag tycker helt klart a

Även jag springer en hel del i Rynningeviken och det är riktigt härligt att springa där!
Fin natur och bra underlag! En riktig pärla för oss motionärer, så passa på och bryt tristessen som ges av Venaspåret och ge dig ut till viken, Lotta! 😀

Gott nytt å

12