Quote from Guest on 17 January 2011, 09:49Jag och sambon hade lyxen att spendera jul och nyår i Thailand. Som de löparnördar vi är letade vi givetvis upp den bästa löpslingan. Eftersom det var otroligt häftigt att springa i nationalparken kunde vi inte låta bli att göra en liten film. Kanske kan
Jag och sambon hade lyxen att spendera jul och nyår i Thailand. Som de löparnördar vi är letade vi givetvis upp den bästa löpslingan. Eftersom det var otroligt häftigt att springa i nationalparken kunde vi inte låta bli att göra en liten film. Kanske kan
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 09:59Underbart!
Underbart!
Quote from Elias Engqvist on 17 January 2011, 10:09Tack för den - nu är det snart dags för lite distans i snöslasket 🙂
Tack för den - nu är det snart dags för lite distans i snöslasket 🙂
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 10:28Christer - distans i snöslasket är inte fel det heller! Körde 15 km igår och man blir stärkt som person och blöt som en hund 🙂
Christer - distans i snöslasket är inte fel det heller! Körde 15 km igår och man blir stärkt som person och blöt som en hund 🙂
Quote from Elias Engqvist on 17 January 2011, 10:47Jodå men det såg roligare ut i Thailand!
Jodå men det såg roligare ut i Thailand!
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 11:30Härligt!
Jag var ute och halkade i går och funderade på om det skulle vara mindre halt att om jag sprungit barfota. Testade inte 😉
Härligt!
Jag var ute och halkade i går och funderade på om det skulle vara mindre halt att om jag sprungit barfota. Testade inte 😉
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 12:05Härligt.
Läst på annat ställe att du gärna skulle vilja vara 100% barfota.
Samma här.Förstår fuller väl att du använder allt från inga skor alls + tåskor ( har trek sport ) + minimalista skor + vanliga löparskor.
Härligt.
Läst på annat ställe att du gärna skulle vilja vara 100% barfota.
Samma här.
Förstår fuller väl att du använder allt från inga skor alls + tåskor ( har trek sport ) + minimalista skor + vanliga löparskor.
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 14:02KG
Vi sprang ett entimmespass en morgon helt barfota. Men då blev det trottoar (skön asfalt i Thailand!), klippor och strand. Vågade inte springa barfota i djungeln pga de läskiga spindlarna. Såg i och för sig endast en stor spindel (den som jag filmade)
KG
Vi sprang ett entimmespass en morgon helt barfota. Men då blev det trottoar (skön asfalt i Thailand!), klippor och strand. Vågade inte springa barfota i djungeln pga de läskiga spindlarna. Såg i och för sig endast en stor spindel (den som jag filmade)
Quote from Elias Engqvist on 17 January 2011, 14:12Jag filmade lite då jag var ute - inte lika proffsigt men iaf:
Skoterspår på timmerväg, rätt bra underlag: (Tyvärr håller jag kameran på fel ledd)
http://www.youtube.com/watch?v=1ocEoR5U6EgOch här kommer jag till ett superhalt parti - skulle kanske tag
Jag filmade lite då jag var ute - inte lika proffsigt men iaf:
Skoterspår på timmerväg, rätt bra underlag: (Tyvärr håller jag kameran på fel ledd)
Och här kommer jag till ett superhalt parti - skulle kanske tag
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 14:16Johan G.
Jag har förflyttat mig mer än 6 timmar barfota ett antal gånger.
Lärt mig att skrovlig yta + vått ej är bra för sulans bestående.Har sett ormar, men nog ej blivit rädd.
Har huggorm hemma i Sverige på tomten. Inga problem.
Dock reagerar jag lika
Johan G.
Jag har förflyttat mig mer än 6 timmar barfota ett antal gånger.
Lärt mig att skrovlig yta + vått ej är bra för sulans bestående.
Har sett ormar, men nog ej blivit rädd.
Har huggorm hemma i Sverige på tomten. Inga problem.
Dock reagerar jag lika