Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 14:17Christer: Såg lite isigt ut det där! Jag känner att längtan nog är större efter att springa i djunglen ändå... 😉
Edit: Adressera mera! 😀
Christer: Såg lite isigt ut det där! Jag känner att längtan nog är större efter att springa i djunglen ändå... 😉
Edit: Adressera mera! 😀
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 15:46Åh, vad härligt det såg ut!
Blev himla sugen på våren nu kan jag säga...
Åh, vad härligt det såg ut!
Blev himla sugen på våren nu kan jag säga...
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 18:30Christer, tack för din otroligt snabba filmreplik. Blev lite nervös att du skulle förlora fotfästet och ramla vid herrgårn - men det gick ju bra.
Jag noterar också att du behöver öva lite på den otroligt svåra tekniken att hålla kameran någorlunda still
Christer, tack för din otroligt snabba filmreplik. Blev lite nervös att du skulle förlora fotfästet och ramla vid herrgårn - men det gick ju bra.
Jag noterar också att du behöver öva lite på den otroligt svåra tekniken att hålla kameran någorlunda still
Quote from Elias Engqvist on 17 January 2011, 23:56Haha, ja jag noterade att jag slängde mer och mer ju längre fram på rundan jag kom. Jag besparade er det värsta! Definitivt nåt att träna på (som så mycket annat)
Haha, ja jag noterade att jag slängde mer och mer ju längre fram på rundan jag kom. Jag besparade er det värsta! Definitivt nåt att träna på (som så mycket annat)