Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Idag är det möjligt att regga sig på siten(anonymt) och skicka meddelanden till vem som helst.

Borde precis som kommentarer kan anges bara kan skrivas av träningskompisar så borde man kunna sätta upp att slippa meddelanden från andra än träningskompisar

Hur ska man då kunna bli träningskompis med någon?

Man kanske skulle kunna ha en pappersdagbok som man kan beställa från funbeat shoppen som man skulle kunna föra in sina träningsresultat i!

Om det finns 2 inställningar så funkar det:
1. Tillåt privata meddelanden från: Mina träningskompisar || Alla
2. Tillåt träningskompisförfrågan från: Alla || Ingen

Jag började skriva om en funktion för att lägga till träningskompisar via mailadress, men

Är det idag ett problem att det är möjligt att regga sig på siten (anonynymt) och skicka meddelanden till vem som helst? Finns det i så fall en uppskattning av omfattningen på problemet?

+1 på christer och Fredrik.

Jag skulle vilja ha ett filter som blockerar icke genomtänkta inlägg. Tyvärr skulle jag bli ensam på Funbeat.

Anders: Borde det inte vara:

1. Tillåt privata meddelanden från: Mina träningskompisar || Alla || Ingen

...för säkerhets skull.

Charlotta: Det där är ett ålderstecken. Själv så har jag märkt att jag numera på åldersn höst helst bara pratar med kloka människor. Det yttrar sig främst genom att jag har börjat prata med mig själv.

OK, efter Kristers inlägg inser jag att det ska vara så här:

1. Tillåt privata meddelanden från: Mina träningskompisar || Alla || Ingen || Bara mig själv

(Jag tror vi kan förutsätta att "Mina träningskompisar" innefattar "Mig själv")