Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 10:18"Jag skulle vilja ha ett filter som blockerar icke genomtänkta inlägg. Tyvärr skulle jag bli ensam på Funbeat."
Det var lite ogenomtänkt formulerat, det hon egentligen menar är:
"Jag skulle vilja ha ett filter som blockerar icke genomtänkta inlägg. Tyvär
"Jag skulle vilja ha ett filter som blockerar icke genomtänkta inlägg. Tyvärr skulle jag bli ensam på Funbeat."
Det var lite ogenomtänkt formulerat, det hon egentligen menar är:
"Jag skulle vilja ha ett filter som blockerar icke genomtänkta inlägg. Tyvär
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 10:19Christer: *asg* Jag gillar sista alternativet! 😀
Edit: addressering
Christer: *asg* Jag gillar sista alternativet! 😀
Edit: addressering
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 10:24Bennu: Är det demonerna du vill få tyst på? 😉
Bennu: Är det demonerna du vill få tyst på? 😉
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 10:35Bättre isf att kunna blockera såna man uppfattar som störande eller om meddelanden sorteras på träningskompisar och andra, eller man får en lista på meddelanden från de som inte står med bland träningskompisar. Då och då får iaf jag meddelanden från folk
Bättre isf att kunna blockera såna man uppfattar som störande eller om meddelanden sorteras på träningskompisar och andra, eller man får en lista på meddelanden från de som inte står med bland träningskompisar. Då och då får iaf jag meddelanden från folk
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 10:55Och så ett filter för flirtisarna. Iofs är det ganska genomtänkt att skriva smickrande meddelanden till mig, men det känns som om jag inte riktigt har tid att behandla beundrarposten.
Och så ett filter för flirtisarna. Iofs är det ganska genomtänkt att skriva smickrande meddelanden till mig, men det känns som om jag inte riktigt har tid att behandla beundrarposten.
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 11:34Tobias: Haha! (t+) 😀
Tobias: Haha! (t+) 😀
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 11:34en gång räckte
en gång räckte
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 12:56Jag tycker det känns bra i anonymitetens mörker. Jag har dock inte för avsikt att stalka någon för det. Har heller inget problem med att lämna ut min identitet vid de tillfällen jag bestämmer mig för det. Om någon verkligen vill är det ju inte så svårt at
Jag tycker det känns bra i anonymitetens mörker. Jag har dock inte för avsikt att stalka någon för det. Har heller inget problem med att lämna ut min identitet vid de tillfällen jag bestämmer mig för det. Om någon verkligen vill är det ju inte så svårt at
Quote from Elias Engqvist on 10 November 2010, 16:20Fan, glömde dig Bennu:
1. Tillåt privata meddelanden från: Mina träningskompisar || Alla || Ingen || Bara mig själv || Bara mig själv och mina demoner || Bara mina Demoner
Hoppas du inte vill skilja på dom olika demonerna - det börjar bli jobbigt det hä
Fan, glömde dig Bennu:
1. Tillåt privata meddelanden från: Mina träningskompisar || Alla || Ingen || Bara mig själv || Bara mig själv och mina demoner || Bara mina Demoner
Hoppas du inte vill skilja på dom olika demonerna - det börjar bli jobbigt det hä
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 16:47Nu gör ni det onödigt komplicerat. Man bör helt enkelt få upp en sida med alla medlemmar, en checkbox framför varje och man kryssar för de som man kan acceptera att få meddelande ifrån. Default är alla urkryssade och det finns ingen välj alla-funktion.
De
Nu gör ni det onödigt komplicerat. Man bör helt enkelt få upp en sida med alla medlemmar, en checkbox framför varje och man kryssar för de som man kan acceptera att få meddelande ifrån. Default är alla urkryssade och det finns ingen välj alla-funktion.
De