Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Glöm inte en ruta med önskemål om läkarutlåtande.

Christer: Blir det för jobbigt, får man helt enkelt ha en kommaseparerad lista med personer som man vill (eller inte vill) få PM ifrån? Kanske även grupper och alla dess medlemmar som man vill få PM ifrån?

Då kan det ju t.ex. se ut så:

Följande vill ja

Jag tycke att vi datanördar ska få skriva in ett regex, helst någon obskyr dbms-variant, över vilka man tycker är ok.

Kastar man en lapp så räknas det som mobbing och kränkande behandling av minoritet.

Anonym nisse:
BILD:http://climpan.blogg.se/images/2009/tomtenisse1_66043904.gif

Ja, men vissa anonyma Nissar är jättetrevliga! 😀 *pekar på mig själv*

Ah... det är såklart den i antågande julen som har gjort att så många nissar visar sig på Funbeat och dessutom tävlar om att vara årets tomte eller hur det nu var. Nu fick jag en förklaring på så mycket.

En Nisse med pseudonym gjorde en efterlysning i en tråd. Jag skickade ett PM till honom trots att vi inte var träningskompisar. Nu är vi det och skall springa Stockholm Rogaining tillsammans i helgen. Det skall bli jättekul.

Han ser ut att ha gjort en eskimåsväng.

Vissa s.k. anonyma nissar som inte reggar träning är inte mer anonyma än att jag har deras telefonnummer och har träffat dem i riktiga livet. Och då visade det sig att det var helt vanliga personer som dessutom tränar mer än de flesta jag känner. Trots at